Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De vertelsels 13 februari in de winkels!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Albus Perkamentus
Admin
Albus Perkamentus


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 22-01-09
Woonplaats : Zweinstein

De vertelsels 13 februari in de winkels! Empty
BerichtOnderwerp: De vertelsels 13 februari in de winkels!   De vertelsels 13 februari in de winkels! Emptydo feb 05, 2009 11:40 pm

De Harmonie heeft bestigd dat de Nederlandse vertaling van The Tales of Beedle the Bard vanaf 13 februari in de winkels ligt.

De vertelsels van Baker de Bard zullen dus al binnen 2 weken verkrijgbaar zijn in Nederland en België voor 13,90 euro.

Net als bij de originele versie gaat de opbrengst van dit boekje naar het goede
doel Children's high level group dat probeert de leefomstandigheden
van arme kinderen te verbeteren.

De omslag van het boek is nog niet bekend gemaakt.
Wel is bekend dat Anne Lammers de kaft heeft ontworpen in plaats van Ien van Laanen,

die dat voor de Harry Potter boeken deed. Lange tijd was het onduidelijk of Wiebe Buddingh'
ook weer het vertaalwerk zou doen. Inmiddels is bevestigd dat hij inderdaad de vertaler is van De vertelsels van Baker de Bard.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hp-magic.actieforum.com
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

De vertelsels 13 februari in de winkels! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vertelsels 13 februari in de winkels!   De vertelsels 13 februari in de winkels! Emptydo feb 05, 2009 11:52 pm

Aan de ene kant vind ik het leuk dat het boekje ook in het Nederlands verschijnt, maar de prijs valt me eerlijk gezegd nogal tegen. (5 euro duurder dan de engelse versie!) Ik denk dat ik daarom niet direct tot aanschaf zal overgaan.

Ik vind de titel van het boekje trouwens ook vreselijk! De vertaling... Tales of Beedle the Bard klingt veel leuker dan verstelsels van Baker de Bard. Verder hoop ik dat ze de voorkant van het boekje trouwens gewoon hetzelfde laten en dus alleen de nederlandse titel erop zetten.
Ik zou het er jammer vinden als ze er een compleet nieuwe voorkant voor zouden maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissa Malfidus
dreuzel
Narcissa Malfidus


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 04-03-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oost-Vlaanderen

De vertelsels 13 februari in de winkels! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vertelsels 13 februari in de winkels!   De vertelsels 13 februari in de winkels! Emptyza apr 18, 2009 8:54 pm

Ik heb de Engelse versie en deze koste maar 10 euro Razz

Heel leuke verhaaltjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.be/_HiddenSecrets
Gesponsorde inhoud





De vertelsels 13 februari in de winkels! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vertelsels 13 februari in de winkels!   De vertelsels 13 februari in de winkels! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De vertelsels 13 februari in de winkels!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Harry Potter :: Nieuws-
Ga naar: