Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Tall One op het krukje

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Tall One
Zwadderich



Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 10-02-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Achter je_____BOE!

Tall One op het krukje Empty
BerichtOnderwerp: Tall One op het krukje   Tall One op het krukje Emptydi feb 10, 2009 10:57 pm

In welke afdeling vindt je zelf dat je thuishoort?
C. Zwadderich, ik ben namelijk lekker Sluw...

Welk dier zou je het liefst willen hebben
C. Een Draak

Je bent de eerste dag op school, je kent niemand en wilt toch vrienden hebben. Naar wat voor vrienden zoek jij?
D. Ik ben op zoek naar vrienden die me nemen zoals ik ben, die naar me luisteren, me goede behandelen, serieus zijn, maar af en toe ook wel wat lol weten te maken.

Je beste vriend/vriendin vraagt je om hulp, want hij/zij zit in de problemen. Wat doe jij?
B. In eerste instantie ben ik niet te porren om een vinger uit te steken. Hij/Zij heeft zichzelf in de problemen gebracht, dus moet hij er zelf ook uit komen. Maar als hij/zij het even lief vraagt, dan wil ik misschien wel helpen.

Een huiself bied zich vrijwillig aan, wat doe je met hem?
D. Je neemt hem aan, maar zorgt er wel voor dat hij salaris krijgt en een fatsoenlijke leefomgeving

Er wordt een leerling uit een lager jaar dan jou gepest. Niemand steekt een vinger uit en als er niet snel iets gebeurd, dan loopt het uit de hand. Wat doe jij?
A. Ik vind het wel leuk en vraag me af hoe hij/zij zichzelf uit deze situatie gaat redden. Iets doen zou de pret bederven. En bovendien doet niemand iets, dus waarom zou ik iets doen?

Waar heb je de grootste hekel aan?
A. Mensen die lopen te zeuren over teveel Huiswerk.

Je hebt een vrije dag, waarmee vul jij deze tijd op?

C. Deze dag besteed ik aan een hele dag niksen. Werken aan school doe ik dus echt niet. Het is toch een vrije dag, dan doe je niks aan school. Bovendien is het niet nodig, ik maak het later wel.

Wat is je grootste wens?
B. Ik wil een groot tovenaar worden wiens macht door iedereen wordt aanbeden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

Tall One op het krukje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tall One op het krukje   Tall One op het krukje Emptywo feb 11, 2009 12:24 am

Nee hoor, opnieuw zullen jullie me het niet makkelijk maken. Zwadderich denk je zelf, is het niet? Hmm... ik weet niet wat ik ermee moet. Ravenklauw zou nog een optie zijn misschien... maar... nee, ik denk dat je gelijk bent. Jij bent een Zwadje tot in het diepste van je aders. Jij hoort dus ook in ZWADDERICH!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tall One op het krukje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tall One op het krukje   Tall One op het krukje Emptywo feb 11, 2009 1:06 am

Gefeliciteerd met je sortering én
Welkom in Zwadderich!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tall One
Zwadderich



Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 10-02-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Achter je_____BOE!

Tall One op het krukje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tall One op het krukje   Tall One op het krukje Emptywo feb 11, 2009 9:56 pm

Dank jullie wel Razz. Haha, Zwadderich FTW. Alleen een kritiekpuntje, m'n naam heeft de goede kleur, maar ik sta op het moment nog als rank 'dreuzel'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

Tall One op het krukje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tall One op het krukje   Tall One op het krukje Emptywo feb 11, 2009 10:01 pm

De rank wordt voorzover ik bekend ben met het ingevoerde systeem, bepaald door het aantal post die je op het forum plaatst en niet door je indeling.
Alleen personen met een speciale functie hebben speciale ranken.
Terug naar boven Ga naar beneden
patty park
Zwadderich, lerares Leer der Oude Runen
patty park


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : enschede

Tall One op het krukje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tall One op het krukje   Tall One op het krukje Emptydo feb 12, 2009 3:26 pm

hallo tall on welkom in zwadderich

ik ben patty park je medestudent
Terug naar boven Ga naar beneden
Tall One
Zwadderich



Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 10-02-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Achter je_____BOE!

Tall One op het krukje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tall One op het krukje   Tall One op het krukje Emptydo feb 12, 2009 6:44 pm

Riku schreef:
De rank wordt voorzover ik bekend ben met het ingevoerde systeem, bepaald door het aantal post die je op het forum plaatst en niet door je indeling.
Alleen personen met een speciale functie hebben speciale ranken.
Ik had het niet over speciale ranken, maar over de ranken-in-welke-afdeling-je-zit. Ik heb het kleurtje wel, maar ik sta nog als dreuzel Razz. Bij iedereen die ingedeeld is zie je dat ze in rank *afdeling* zitten. (Staat onder hun naam). Kijk bijvoorbeeld maar naar Amy, ze heeft minder posts dan ik, maar toch is ze rank 'Zwadderich', zonder dat ze een andere bijzondere rank heeft...

@Patty: Dankje Smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tall One op het krukje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tall One op het krukje   Tall One op het krukje Emptydo feb 12, 2009 8:54 pm

Ik zorg inderdaad voor de rangen, ik zal het dadelijk aanpassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tall One op het krukje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tall One op het krukje   Tall One op het krukje Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tall One op het krukje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tall One strijkt neer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Zweinstein :: De Sorteerhoed-
Ga naar: