Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wat voor/Welke TV-series kijk jij?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

Wat voor/Welke TV-series kijk jij? Empty
BerichtOnderwerp: Wat voor/Welke TV-series kijk jij?   Wat voor/Welke TV-series kijk jij? Emptydi feb 17, 2009 12:15 am

Om de activiteit even op te bouwen, wat voor Tv- series kijken jullie of wat voor Tv-series trekken jullie aan. Als je vertelt welke serie je kijkt, vertel dan ook eventjes waarom!

Goed... eigenlijk kijk ik zelf nauwelijks TV, maar ik zal jullie toch even vertellen over de series die ik zo af en toe zie.

House
Een gestoorde dokter in een ziekenhuis die toch mensen weet te redden. Ik denk voor dat het "gestoorde" eraan me zo trekt bij deze serie. Verder heb ik eigenlijk geen flauw idee waarom ik het programma zo interesant vind. Het is trouwens al lang geleden dat ik een aflevering ervan heb gezien. ^-^

NCIS, CSI, Bones, Cold Case, Case Closed...
Ik weet niet welke titels er nog meer tussen horen, maar ga er maar vanuit dat ik vrijwel iedere soort detective achtige serie op het moment kijk. Zo af en toe dan, ik zit niet standaard iedere avond voor de TV. Euhm... tja... er wordt een moord gepleegd (of meerdere) en de zooi moet op één of andere manier worden opgelost. Ik vind het interesant, maar opnieuw is het geven van een reden erg moeilijk. Ik denk dat het gewoon zo leuk is dat je zelf ook kunt meedenken. Helaas lukt het mijzelf vaak niet de moord op te lossen voordat de "agenten" dat doen. ^x^

Dat was het geloof ik voor zover ik naar de Nederlandse Tv kijk. Ik zie zo af en toe nog wel wat kinderprogramma's op Nickelodeon en Jetix, maar om daar nu een heel gesprek aan te wijden vind ik niet erg nuttig. Aangezien ik ze niet kijk omdat ik het wil, maar omdat m'n jongere broertje er naar zit te kijken. En ik uit verveling dan maar mee kijk.

Verder kijk ik nog een aantal Japanse Tv-series via het Internet, ik zal even een rijtje maken van de huidige series die ik kijk/volg.

Kamen Rider Kiva
Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen. Ik denk dat ik zoals ik vorig jaar deed het een beetje moet vergelijken met Power rangers (dat kent iedereen toch nog wel?) Geen 5 superhelden, maar eentje, een beetje meer diepgang erin en tada! Ik denk dat ik deze serie in eerste instantie vooral ging kijken vanwege de acteur die erin speelt en het feit dat ik me ernstig verveelde. (Ik zat al een halve week in m'n eentje thuis... naja... eigenlijk wat m'n broertje er ook, maar die zag ik alleen met het avondeten (wat ik in elkaar mocht flansen)) Uiteindelijk is de serie veel interesanter dan ik had gedacht. Momenteel moet ik alleen de laatste aflevering nog kijken, die al weken geleden uitkwam, maar die ik net pas heb gedownload.

Samurai Sentai Shikenger
Een nieuwe serie (sinds 15-02), waarvan ik tot nu toe alleen de eerste aflevering heb gekeken. Er valt dus niet veel over te zeggen, behalve misschien dat dit echt gelijk staat aan power rangers, maar dan lolliger op één of andere manier. Het zijn Samurai in Robots! Naja... hierover later misschien meer informatie. Ik ben deze serie eigenlijk ook in eerste instantie gaan kijken vanwege één van de acteurs.

Koko wa Greenwood
Here is Greenwood, een "gewone" drama serie. Een High School met een stel vreemde jongens en veel avonturen. Hoogtepunt is een jongen die net iets te veel op een meisje lijkt. Het is vooral allemaal heel erg lollig en dat is ook leuk op z'n tijd.

Delicious Gakuen
Een kookschool met kookgevechten en weet ik veel wat allemaal. Ook allemaal heel grappig. Helaas komen de ondertitels niet echt snel uit. Voorlopig heb ik pas 5 afleveringen gezien.

Fuma no Kojiro
Twee ninja clans die elkaar afslachten en dat verdoezelen met het feit dat ze twee scholen helpen? Naja... dat is niet echt een juiste beschrijving, maar iets beters weet ik er niet van te maken. In ieder geval... euhmm... ik kan er niets over zeggen. Series met Ninja zijn bijna altijd wel goed... dus daarom... (nee, het was niet vanwege een acteur.... (~^.^~) )

En dan zie ik ook nog enkele animé (japanse tekenfilms)

Naruto (shippuuden)
Eigenlijk ben ik een beetje gestopt met het kijken van de animé omdat er voorlopig alleen maar fillers zijn... oftwel afleveringen die niets te maken hebben met de verhaallijn. Maar goed... op een dag pik ik hem wel weer een keertje op. Naruto is ook allemaal Ninja gedoe... grappig, maar uiteindelijk een beetje langgerekt. Ik houd het daarom liever bij de manga. (strip)

Bleach
Shinigami (Soul Reapers) en Hollows...! Oftwel het gevecht tussen de in monster veranderde doden en de "mensen" die de doden naar het hiernamaals moeten sturen. Nee... dat is geen goede beschrijving van Bleach! Bleach is gewoon Bleach... en het trekt met zo omdat het een leuk verhaal is, niet altijd even waarheidsgetrouw, maar wel leuk...

Koko wa greenwood
De animé versie van de drama (Of het was de drama versie van de anime) Gewoon hetzelfde als de drama zo'n beetje... net zo leuk!

Death Note
Deze serie heb ik trouwens gewoon op DVD, voorlopig heb ik alleen aflevering 1-13 gekeken, aangezien ik eerst de volledige manga gelezen wil hebben voordat ik de animé kijk. Goed tegen Kwaad... L tegen Light... tja... een jongen die denkt dat hij alle moordenaars mag afmaken met de Death Note die hij van een shinigami kreeg. (Een heel ander soort Shinigami dan in Bleach) en superdetective L die de moordernaar gaat pakken! (Ik heb wat met detectives) Een hele mooie serie, goed doordacht verhaal een aanrader voor iedereen!

Ik geloof dat er nog een aantal series zijn, maar ik ben ze een beetje kwijt.
Verder is mijn post al veel te lang, dus nu is het aan jullie om wat te verzinnen.

Reageren op dingen die mensen over bepaalde series hebben gezegd mag ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat voor/Welke TV-series kijk jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor/Welke TV-series kijk jij?   Wat voor/Welke TV-series kijk jij? Emptydi feb 17, 2009 12:27 am

charmed
je weet wel, drie heksen. 'The charmed ones' en 'the power of three'.

NCIS, CSI,..
Abby in NCIS is zo koel!
onderzoekdingen dus.

Storm of love / Sturm der Liebe
Duitse serie of vitaya. Moeilijk uit te leggen, dus kijk maar gewoon eens om zes uur. Very Happy

LouisLouise
een soort 'Sarah' maar dan over een man die veranderd in een vrouw..
ik kijk dit alleen op woensdag & vrijdag middag

House MD
Gestoorde, maar hilarische dokter.

Friends, My Wife and Kids, According to Jim..
gewone series, die wel héél erg grappig kunnen zijn.

en verder weet ik het voorlopig even niet meer.
OHJA
soms kijk ik ook naar
pokémon
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
Ravenklauw, lerares Waarzeggerij
Anadria


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle

Wat voor/Welke TV-series kijk jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor/Welke TV-series kijk jij?   Wat voor/Welke TV-series kijk jij? Emptydi feb 17, 2009 5:15 pm

Zelf ben ik niet zo'n tv-kijker. Ik vind het gewoon niet leuk, tenzij het echt leuke programma's zijn, en die zijn er tegenwoordig niet veel ^^ Wat ik wel volg(de):

Charmed
Zoals Natie al zei, drie heksenzusjes enzo ^^ Het leuke aan het programma vind ik ook wel dat de kern overeenstemt met moderne hekserij. Het is een beetje overdone... maar het blijft tv, dus dat kan wel... maar de kern klopt echt wel, en dat vind ik leuk. Maar op tv kijk ik het nu niet meer omdat ik de DVD-boxen heb (reclamevrij cheers )

Bones
Bones is gewoon... geweldig. Het gaat over een 'ietwat gekke' antropologe die dus de FBI helpt met het identificeren van lichamen (lees: geraamtes XD). Het is sowieso een leuk programma, maar de droge humor maakt het nog beter.

The Simpsons
Need I say more? ^^ The Simpsons is gewoon strijk gaan van het begin tot het einde :')

Friends
Idem hierboven ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://harrypotter.forum2go.nl
Gast
Gast




Wat voor/Welke TV-series kijk jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor/Welke TV-series kijk jij?   Wat voor/Welke TV-series kijk jij? Emptydi feb 17, 2009 8:43 pm

ooh,kwilookreclamevrijecharmedserieskijken!

dat terzijde, the simpsons is ook echt wel hilarisch!
spijtig genoeg kan ik er alleen maar naar kijken als mama niet mee kijkt of er niet is. Ze heeft iets tegen die gele wezentjes xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Piper
Griffoendor, lerares Kruidenkunde
Piper


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : a wicked manor

Wat voor/Welke TV-series kijk jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor/Welke TV-series kijk jij?   Wat voor/Welke TV-series kijk jij? Emptywo maa 04, 2009 1:54 am

Charmed
Drie heksenzusjes die onschuldigen red uit de handen van demonen...

FLIKKEN, FLIKKEN Maastricht, Witse, Baantjer...
Politiereeksen

Thuis
Een soap over het dagelijkse leven

beestenbos is boos, waterschapsheuvel, 101 dalmatiers...
tekenfilms waarin dieren kunnen spreken en dingen meemaken

desperate Housewives
gaat over 5 vriendinnen met elk hun problemen

dat zijn zowat de series, soaps, programma's... die ik wat volg, alleen het laatste is een lange tijd geleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hipste.eu
Narcissa Malfidus
dreuzel
Narcissa Malfidus


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 04-03-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oost-Vlaanderen

Wat voor/Welke TV-series kijk jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor/Welke TV-series kijk jij?   Wat voor/Welke TV-series kijk jij? Emptyzo maa 08, 2009 3:19 pm

Charmed (zoals de meeste hier)
Nogmaals, 3 heksenzussen die onschuldigen redden uit de handen van demonen.
Het is er wel een beetje over op bepaalde momenten, maar het stoort niet.
Ik bekijk ze meestal ook wel op dvd, want ik ben nooit op tijd thuis van school om ze te volgen op tv.

Aspe, Flikken, Witse
Politieseries, de ene al wat beter dan de andere Razz

En af en toe eens naar een goeie film.

Maar zoveel kijk ik niet naar tv.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.be/_HiddenSecrets
Gesponsorde inhoud





Wat voor/Welke TV-series kijk jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat voor/Welke TV-series kijk jij?   Wat voor/Welke TV-series kijk jij? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat voor/Welke TV-series kijk jij?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Taakstraf voor Jamie Waylett
» patty park staat er weer klaar voor
» Mexicaanse griep voor vriend van Harry Potter

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Dreuzelbezigheden :: TV/Film-
Ga naar: