Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Narcissa Malfidus wordt gesorteerd

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Narcissa Malfidus
dreuzel
Narcissa Malfidus


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 04-03-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oost-Vlaanderen

Narcissa Malfidus wordt gesorteerd Empty
BerichtOnderwerp: Narcissa Malfidus wordt gesorteerd   Narcissa Malfidus wordt gesorteerd Emptywo maa 04, 2009 9:29 pm

In welke afdeling vindt je zelf dat je thuishoort?
C. Zwadderich, ik ben namelijk lekker Sluw...

Welk dier zou je het liefst willen hebben
B. Een Eenhoorn


Je bent de eerste dag op school, je kent niemand en wilt toch vrienden hebben. Naar wat voor vrienden zoek jij?
C. Ik ben op zoek naar vrienden die wel in zijn voor wat lol en samen met mij risico's durven nemen.


Je beste vriend/vriendin vraagt je om hulp, want hij/zij zit in de problemen. Wat doe jij?
C. Ik zal helpen, in welke situatie hij/zij zich ook bevind. Ik ben namelijk wel te porren voor wat actie.


Een huiself bied zich vrijwillig aan, wat doe je met hem?
D. Je neemt hem aan, maar zorgt er wel voor dat hij salaris krijgt en een fatsoenlijke leefomgeving

Er wordt een leerling uit een lager jaar dan jou gepest. Niemand steekt een vinger uit en als er niet snel iets gebeurd, dan loopt het uit de hand. Wat doe jij?
B. Ik kan het niet aanzien en vervloek de pester meteen met de meeste vervelende vloek die ik maar kan bedenken. Hij/Zij zal zich wel bedenken voor hij nog eens iemand lastig valt.



Waar heb je de grootste hekel aan?
A. Mensen die lopen te zeuren over teveel Huiswerk.


Je hebt een vrije dag, waarmee vul jij deze tijd op?
B. Ik kan in deze tijd eens lekker uitrusten en met mijn vrienden praten. Met spelletjes Knalpoker en toverschaak kom ik de dag wel door.


Wat is je grootste wens?
C. Ik wil een groot tovenaar worden en mijn leven lang avonturen beleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.be/_HiddenSecrets
Albus Perkamentus
Admin
Albus Perkamentus


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 22-01-09
Woonplaats : Zweinstein

Narcissa Malfidus wordt gesorteerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Narcissa Malfidus wordt gesorteerd   Narcissa Malfidus wordt gesorteerd Emptywo maa 04, 2009 9:35 pm

zou je je willen voorstellen? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hp-magic.actieforum.com
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

Narcissa Malfidus wordt gesorteerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Narcissa Malfidus wordt gesorteerd   Narcissa Malfidus wordt gesorteerd Emptywo maa 04, 2009 11:27 pm

Een goed stel hersens en heel veel moed, veel te lang hoef ik hier niet over na te denken.
Jou plaats is in GRIFFOENDOR!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Narcissa Malfidus wordt gesorteerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Narcissa Malfidus wordt gesorteerd   Narcissa Malfidus wordt gesorteerd Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Narcissa Malfidus wordt gesorteerd
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I'm Back! Narcissa Malfidus
» Amy wordt ook maar gesorteerd.
» Natie word gesorteerd (hiep hiep hoera)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Zweinstein :: De Sorteerhoed-
Ga naar: