IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Half-blood prince verschijnt 2 dagen eerder

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Anadria
Ravenklauw, lerares Waarzeggerij

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Half-blood prince verschijnt 2 dagen eerder   do apr 16, 2009 5:04 pm

Via een artikel op de website van MTV wordt gemeld dat de film Harry Potter and the Half-blood prince 2 dagen eerder zal uitkomen dan verwacht. De film was gepland om op 17 juli uit te komen, maar dit wordt dus 15 juli.

Citaat :
'Harry Potter And The Half-Blood Prince' Release Pushed Up Two DaysSixth installment of J.K. Rowling's series will now open July 15.
By Eric Ditzian
Did you think you couldn't possibly wait another three months for the newest "Harry Potter" film to hit theaters? Well, you're in luck! Kinda. Warner Bros. has announced that the sixth movie in the J.K. Rowling series will be released a whole two days earlier than planned.

"Harry Potter and the Half-Blood Prince" is now set to open on Wednesday, July 15, giving moviegoers a jump on the weekend and virtually assuring the film a staggering five-day box-office gross.

"Every day the kids are out of school in summer is just like an extra Saturday," Warner Bros. head of distribution Dan Fellman told The Associated Press.

The previous film in the franchise, "Harry Potter and the Order of the Phoenix," opened on a Wednesday in July 2007 and garnered $62.5 million over its first two days. The five-day box-office tally stood at $139.5 million.

This is the second change on the calendar for "Half-Blood Prince," which was originally slated for a fall release until the studio shifted the film to a summer opening.

The dates for the final two films — the two-part "Harry Potter and the Deathly Hallows" — are firmly in place. At least for now. Part one is set to come out on Friday, November 19, 2010, with the conclusion opening Friday, July 15, 2011, exactly two years after "Half-Blood Prince." That is, if Warner Bros. doesn't start shifting things around again. As we've seen, big-screen plans for the boy wizard could change at any moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://harrypotter.forum2go.nl
Albus Perkamentus
Admin

Aantal berichten : 94

BerichtOnderwerp: Re: Half-blood prince verschijnt 2 dagen eerder   do apr 16, 2009 11:13 pm

Dit is mooi, maar ik denk dat ik de film al wel heb ongeveer 3 weken van te voren Smile
Profiel bekijken http://hp-magic.actieforum.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Half-blood prince verschijnt 2 dagen eerder   do apr 16, 2009 11:16 pm

echt super! Very Happy
ik zal hem inderdaad ook wel al gezien hebben xD
dankzij die geweldige site, waarvan ik u de link al gegeven heb Anadria xD
maar des al niet te min blijft het super nieuws!
Albus Perkamentus
Admin

Aantal berichten : 94

BerichtOnderwerp: Re: Half-blood prince verschijnt 2 dagen eerder   do apr 16, 2009 11:19 pm

en precies op mijn verjaardag ook nog Razz
Profiel bekijken http://hp-magic.actieforum.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Half-blood prince verschijnt 2 dagen eerder   vr apr 17, 2009 12:00 am

inderdaad!
waar u verjaardag al niet goed voor is xD
Anadria
Ravenklauw, lerares Waarzeggerij

Aantal berichten : 67
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: Half-blood prince verschijnt 2 dagen eerder   vr apr 17, 2009 1:14 am

Site of niet, ik kijk films nooit voor ze in de bioscoop zijn. Het is niet eerlijk tegeonver alle mensen die wél wachten en ik voel me er gewoon niet goed bij. Klinkt misschien stom, maar zo ben ik nu eenmaal.
Dus voor mij is het wel geweldig, hoewel ik toch niet op 15 juli in de bioscoop zal zitten, want iedereen wil hem dan zien en dan is het veel te druk. Maar het wil wel zeggen dat die drukte 2 dagen eerder voorbij is en dat ik hem dus toch 2 dagen eerder kan zien als de stormloop gedaan is ^^
Profiel bekijken http://harrypotter.forum2go.nl
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Half-blood prince verschijnt 2 dagen eerder   

Half-blood prince verschijnt 2 dagen eerder
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I will offer you blood~ Offer you the D E A D in a B O D Y

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum