IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

RPG - De leraren tafel

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Riku
Admin

Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   ma jan 26, 2009 8:58 pm

Riku zuchtte. Zoals verwacht had Piper de hulp afgewezen.
'Mocht je je nog bedenken, dan weet je me vast wel te vinden.' fluisterde Riku en hij liep weer naar z'n plaats. Als Piper niet geholpen wilde worden, dan kon hij niets. Genezen was ook een kwestie van geloven.
'Dat krijg je er dus van als je teveel transformeert.' merkte Riku op tegen professor Oehoe nadat Piper een opmerking tegen hem had gemaakt. De handen van Professor Oehoe waren weer veranderd in klauwen. Ooit zou er waarschijnlijk een moment komen dat professor Oehoe niet meer terug zou kunnen veranderen. Maar of hij dit zelf ook besefte, Riku was er niet van overtuigd. Vlug wierp hij een blik op zijn eigen handen, alsof hij verwachtte dat er ook iets mis mee was. Nee, de buitenkant was nog even egaal als anders. Alleen de binnenkant van zijn linkerhand vertoonde een littteken. Het zou met de tijd wel vervagen en uiteindelijk verdwijnen.
Hij pakte nog een boterham en liet zijn ogen over de andere etenswaren glijden om te bedenken wat hij er eigenlijk wilde doen. "Iedereen heeft wel wat speciaals aan zijn handen hier... of in ieder geval veel mensen. Je zou er bijna bang van worden." dacht hij en hij grijnsde. Deze keer maar hartig op de boterham.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
sluipwegwijzer
Lerares Transfiguratie, assistent schrijfster van de Ochtendprofeet

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   ma jan 26, 2009 9:02 pm

ik weet dat je dit iet fijn vind maar je moet het echt laten verzorgen.
sorry maar ik denk hetbeste door mij.
En ik zie dat je het net doorhebt maar je bent weer aan het bloedde;
O nee het zit nu op je kleren.
echt waar het is echt beter dat je het laat verzorgen.
kom je?
Profiel bekijken
De oehoe
Leraar Verzorging van Fabeldieren, Schrijver van de Ochtendprofeet

Aantal berichten : 116
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   ma jan 26, 2009 10:05 pm

(sluip het onderwerp is gesloten over haar handen dus grof gezecht kap er mee)

"ach Riku ik had mijn klauwen als sins de eerste keer dat ik tranvormeerde" Professor Oehoe zuchte en sprak verder,
"het enige wat er nog bij kan komen is de gewoontes om een uil te zijn, maar je zal wel gelijk hebben, ik zal niet meer zo vaak veranderen" hij lachte "teminsten niet als de leeringen het zien" dacht hij.
"het kan verdomt handig zijn als ik iemand wil spioneren, ik heb een keer een leerling bertapt op het gebruik van..."
hij dacht even na, "die gele Frisbee's hoe heten die ook alweer, die van die Wemels"
hij dacht heel diep na.
Profiel bekijken http://s2.bitefight.nl/c.php?uid=63321
Riku
Admin

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   ma jan 26, 2009 10:09 pm

Riku haalde zijn schouders op. Hoe moest hij dat nu weer weten, de Wemelbroertje hadden zo weel dingen uitgevonden. Het feit dat Professor Oehoe die klauwen al had vanaf de eerste transformatie stelde Riku ook niet helemaal gerust. Was de professor wel een faunaat, zoals hij dat dacht, was het niet één of andere zwarte magie die hem in staat stelde te transformeren. Riku had wel gehoord van de faunaatvormen die uiterlijkheden overnamen van de persoon zelf, maar hij had niet gehoord van tovernaards die deels dier bleven als ze weer terug transformeerde, niet als ze daadwerkelijk een faunaat waren.
In ieder geval zou professor Oehoe toch wel weten wat hij deed? En zo niet...? Riku zou er niet veel aan kunnen veranderen. Waarschijnlijk niet tenminste. Zonder er nog veel aandacht aan te schenken at hij zijn brood verder op.
Profiel bekijken
De oehoe

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   ma jan 26, 2009 10:20 pm

Professor Oehoe had Riku niet gehoort of gezien hoe hij keek maar hij ging verder.
"ach mijn handen daarvoor ben ik naar Albus geweest die zij dat er niks aan de hand was, daarna ben ik naar het Hospitaal voor ziektes en zwaktes geweest, daar konden ze er ook niks aan doen" Professor Oehoe grijnsde even.
"ik zou zo graag weer handen hebben" Professor Oehoe maakte een een soort van vuist "ik zou zo graag weer mensen gewoon een hand kunnen geven zonder dat ik de binnen kant van een hand beschadig" hij zuchte.
"ow ja, dat was ik bijna vergeten, Riku ik zag je naar je hand kijken, ja ik zie alles" hij onderbrak zichzelf even,
"maar het is niks ernstigs morgen zal je de schram niet meer zien" Professor Oehoe keek even naar het plafon van de Grote Zaal. "ik denk dat ik vandaag naar de wedstrijd ga kijken" zei hij,
"wie spelen er vandaag?"
Piper
Griffoendor, lerares Kruidenkunde

Aantal berichten : 34
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   di jan 27, 2009 1:13 am

Piper hoorde oehoe zeggen dat hij alles zag. Ze keek hem geshockt aan, zou ze ook die duistere wonde van haar hebben gezien? Ze had helemaal geen idee. "misschien als je met geest geloofd en concentreerd op eigen handen ipv klauwen dat ze dan misschien weer vernanderen... heel wat mensen kunnen dingen gedaan krijgen met enkel hun gedachten..." ze negeerde sluipwegwijzer die haar nog steeds zat te pushen over haar hand. Oehoe vroeg wie er vandaag speelde. "huffelpuf tegen de zwaderaars" zei ze meteen tegen professor oehoe. Piper was niet zo dol op zwerkbal, ze vond dat veel te gevaarlijk. Ze ging zelden kijken, meestal enkel en alleen maar als haar vorige afdeling, griffoendor, moest gaan spelen.
Profiel bekijken http://www.hipste.eu
sluipwegwijzer

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   di jan 27, 2009 7:43 pm

ja zeg sorry hoor !

sluipwegwijzer zag dat oehoe klauwen had in de plaats van handen.
Ik ken hier een drankje voor.
Zal ik het voor je maken?
Profiel bekijken
De oehoe

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   di jan 27, 2009 7:55 pm

"zoals ik al zei, sluip" zei Professor Oehoe,
"ik ben naar Professor Perkamentus geweest én het Hospitaal, als ze daar niks ervoor hadden gevonden dan is het hopeloos" Professor Oehoe keek diep in de ogen van Sluipwegwijzer, hij zag dat Sluip er de rillingen van kreeg en stopte maar met staren.
"om over een ander onderwerp te beginnen, waneer komen de leerlingen nou eindelijk binnen?"
hij tikte even met zijn 'klauw' op tafel,
"zijn ze aan het uitslapen ofzo?" vroeg professor Oehoe.
sluipwegwijzer

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   di jan 27, 2009 7:58 pm

toch nnog even wat aan toevoegen
ik ken ook een drankje dat helpt en dat je alleen mag gebruiken als het schoolhoofd geen oplossing weet.
zal ik het maken?
Profiel bekijken
De oehoe

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   di jan 27, 2009 8:06 pm

"ik zij nee, sluipwegwijzer, ik vindt dat je niet steeds moet denken dat je het kan oplossen" Professor Oehoe zuchte en zei:
"nogmaals, ik ben naar een Hospitaal geweest, daar weten ze veel meer geneesmiddelen dan jij, dat zei je zelf"
Professor Oehoe richte zich tot een van de andere leraren en vroeg: "waar zouden de Leeringen blijfen?"
patty park
Zwadderich, lerares Leer der Oude Runen

Aantal berichten : 35

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   di jan 27, 2009 9:37 pm

proffesor park

ik heb geen iedee porfessor oehoe ik zal eens gaan kijken waar die lieve zwadderaars van me uithangen
Profiel bekijken
Riku
Admin

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   di jan 27, 2009 10:18 pm

De opmerking die Professor Oehoe eerder over de schram op zijn hand maakte negeerde Riku. Hij wist dat de snee hem geen kwaad zou doen, maar een litteken verdween echt niet in een dag. Daarop naar Sluipwegwijzer weer het woord. Ze scheen een drankje te hebben wat de hande van professor Oehoe zou kunnen genezen. Riku geloofde er niet in... bovendien, een drankje wat je alleen zou mogen maken als het schoolhoofd geen oplossing had. Het klonk allemaal nogal vaag en ongeloofwaardig. Mocht er trouwens echt zoiets bestaan, dan was het onderdeel van Duistere magie waarschijnlijk en Riku kon maar al te goed inzien dat Professor Oehoe zich daar niet aan waagde. Niet dat hij sluipwegwijzer niet vertrouwde, maar toch...
Redelijk geirriteerd ging professor Oehoe over op de vraag waar de leerlingen bleven.

Riku schoot in de lach na de opmerking van professor park die daarop volgde en verslikt zichzelf in zijn pompoensap. Een oranje vlek verspreidde zich over zijn T-shirt. Op één of andere manier gingen de woorden 'lieve' en 'zwadderaar' nog steeds niet in één zin samen. Professor Park moest dat toch weten... toch?
'Sorry.' mompelde Riku en zette zijn glas vlug neer, voordat hij straks de hele beker over zichzelf heen zou gooien.
Profiel bekijken
sluipwegwijzer

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   wo jan 28, 2009 11:59 am

sluipwegwijzer was gekwetst
ik wou alleen maar helpen zei ze.
Ze ging zitten en staarde droevig vor zich uit.
Profiel bekijken
patty park

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   wo jan 28, 2009 3:03 pm

professor park:

ik vind mijn leerlingen van zwadderich wel lief professor riku omdat ik hun leerkracht ben!

vandaar de woorden lieve en zwadderaar

loopt rustig verder
Profiel bekijken
sluipwegwijzer

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   wo jan 28, 2009 5:46 pm

sluip keek even op maar zag dat patt weer verder liep en staarde weer droevig voor zich uit.
Profiel bekijken
Piper
Griffoendor, lerares Kruidenkunde

Aantal berichten : 34
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   do jan 29, 2009 1:07 pm

Piper keek naar sluipwegwijzer. "je moet je gewoon eens leren inhouden, niet iedereen vind het leuk dat je steeds zo bezorgd om hen doet. Tenslotte zijn we allemaal volwassen en weten we zelf wel wat goed voor ons is. Als we een beslissing nemen om je hulp niet te aanvaarden, moet je dat gewoon accepteren en niet proberen om ons toch te pushen om het wel te doen." Piper keek toen naar Riku, zelf vond ze de combinatie van lief en zwaderraars ook niet echt passen. Ze bedacht dat ze later misschien eens riku zou laten kijken naar haar wonde. Als hij niets zou vinden zou ze misschien eens bij sluipwegwijzer langs gaan.
Profiel bekijken http://www.hipste.eu
sluipwegwijzer

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   do jan 29, 2009 8:41 pm

ja oke maar toch.
Nu begint hij weer te bloeden kijk maar.
Sluipwegwijzer haalde een zakdoek tevoorschijn en legde die op Piper haar wonde.
sorry maa anders moesten we weer de deil nemen.
toen zag ze dat het bloed door de zakdoek op sluipwegwijzer en Piper kwam.
Nu begint het toch wel heel erg te worden Piper zei sluipwegwijzer ongerust.
Maar ja je moet het nzatuurlijk zelf weten.
O ja en professor oehoe als u toch geholpen wilt worden dan weet u mj te vinden.
Profiel bekijken
Riku
Admin

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   do jan 29, 2009 9:03 pm

Riku zuchtte en schudde zijn hoofd toen hij naar Sluipwegwijzer en Piper keek. Het was niet erg verwonderlijk dat het bloed door de zakdoek heen kwam. Dat ding was zo dun als wat en zeker niet bedoeld om grote hoeveelheden vocht op te nemen... niet zonder het een beetje te laten doorschemeren. Bovendien snapte Riku niet waarom Sluipwegwijzer als ze dan zo bezorgt was, niet gewoon een spreuk gebruikte om het bloeden te stelpen. Daarnaast... die dweil zou toch wel nodig zijn... hoewel... een toverstok zou waarschijnlijk wel voldoende zijn. Het was dat hij zijn eigen toverstok op zijn kamer had laten liggen, anders had hij de troep meteen wel opgeruimd.
'Ik vraag me af wanneer die "lieve" zwadderaars van professor Park komen opdagen' zei Riku sarcastisch. Al wist hij ook wel, dat niet alle zwadderaars zou slecht waren als men ze graag deed voorkomen.
Profiel bekijken
patty park

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   do jan 29, 2009 9:12 pm

juf park:

daar ben ik ook wel benieuwd naar riku snowde ik hem af! en liep chagerijnig de grote zaal uit ! en dacht bij zich zelf: lekker aardig zijn jullie !
Profiel bekijken
De oehoe

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   do jan 29, 2009 9:44 pm

"dat hoeft niet ik heb gezien hoe u werkt en ja ik zie bijna alles" Professor Oehoe benaardukte dat woord,
maar opeens keek hij bliksemsnel naar boven.
Zijn Oren die het zachtste geritsel hoorden, hadden de Uilen aan horen komen door het gekras dat ze uitstooten.
meestal hoor je de uilen niet door de Fluweelzachte veren, zo vliegen ze geruisloos door de lucht.
De Uilen kwamen door het grote raam dat ver boven de Lerarentafel zat, duizenden uilen kwamen door het raam.
maar iedereens oog viel op een heel groot beest.
iemand riep: "ow nee"
en het beest lande voor een van de leerlingen.
"ah ha een Caladrius" zei Professor Oehoe die nu voor de jongen stond.
"ja, dat klopt" zei de jongen.
Riku
Admin

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   vr jan 30, 2009 12:47 am

Riku keek glimlachend omhoog naar de uilen. Hij strekte zijn hand uit en er lande een klein uiltje. Hij wist niet wat voor soort het was, het maakt hem niet erg veel uit. Amaris, zoals hij haar noemde, deed haar werk goed en voor haar klein bouw, kan ze grote brieven bezorgen. Dat wilde zeggen, de meeste brieven waren groter dan zijzelf was, maar ze klaagde niet. Zolang hij haar maar toestond uit zijn glas pompoensap te drinken. Of het goed was voor Amaris wist hij niet, maar ze scheen het erg lekker te vinden.
Hij haalde de brief van haar poot en zette Amaris bij zijn glas pompoensap neer. Ongeduldig begon ze te drinken. Met interesse bekeek Riku de brief. Hij had best post verwacht, maar deze brief niet. Hij wierp een bezorgde blik op Amaris. Ze moest wel uitgeput zijn, als ze zo een eind had gevlogen. Hij kon trouwens ook niet geloven dat ze die afstand in een paar dagan had gevlogen. Ze was dan wel enkele dagen weg geweest, maar dat kon nooit genoeg zijn geweest. Had ze de brief ergens van een andere uil overgenomen?
Hij glimlacht nog een keer en stopte de brief toen in zijn zak, hij zou hem later wel rustig bekijken.
Profiel bekijken
sluipwegwijzer

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   vr jan 30, 2009 4:31 pm

sluipwegwijzer pakte haar toverstok.
ze deed het bloed weg en wou het bloed op de arm van piper stelpen.
Maar het stelpen werkte niet want het bloedde was te erg.
Ze haalde 10 ongebruikte zakdoeken uit haar brooekzak en legde die op pipers aarm.
Profiel bekijken
chrissiej94
Medebeheerster Ochtendprofeet, Lerares Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, Griffoendor

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 23-01-09
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   vr jan 30, 2009 7:30 pm

Chrissiej94:
Ze zat dromerig naar de uilen te kijken. De koffie was uitgewerk, het duurde echt maar heel kort. Ze moest het er maar mee doen. Ze volgde niet echt wat er gebeurde in de Grote Zaal. Ze begon maar weer met eten.
Profiel bekijken
sluipwegwijzer

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   vr jan 30, 2009 8:22 pm

sluipwegwijzer zag het en vroeg aan Chrissiej94:
waarom ze zweeg
Profiel bekijken
chrissiej94
Medebeheerster Ochtendprofeet, Lerares Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, Griffoendor

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 23-01-09
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   vr jan 30, 2009 8:43 pm

Chrissiej94:
'Slecht geslapen. Veel gedroomt en gehoest. Ben echt moe. Ik meld me maar ziek vandaag en duik mijn bed in zodat ik wat kan rusten.'
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   

RPG - De leraren tafel
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Laatste lerarenvergadering
» Aanvraagtopic || Leraren • Stagiaires • Schooldokters