Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Anouschka. The Amazing Angel.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Anouschka
Griffoendor, lerares Dreuzelkunde
Anouschka


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : in het meer van Hogwarts

Anouschka. The Amazing Angel. Empty
BerichtOnderwerp: Anouschka. The Amazing Angel.   Anouschka. The Amazing Angel. Emptyvr jan 23, 2009 8:34 pm

ik ben Anouschka. Ik ben zestien jaar oud en mijn favoriete sport is duiken. Ook dans ik een paar keer in de week, het liefst in alle verschillende stijlen. Ik zit op het atheum en ik maak het liefst zo min mogelijk huiswerk Wink.
Als ik van school af ben, zou ik het liefst iets met musical gaan doen. Maar mijn ouders vinden het beter dat ik eerst ga studeren voor het geval dat niet lukt. Wat ik dan zou gaan studeren? Nog geen idee...
In mijn vrije tijd lees ik ook erg graag (met name Harry Potter!), ga naar de bioscoop en doe af en toe een poging om te schrijven. Jammer genoeg ben ik niet geweldig goed in Nederlands; wiskunde ligt me meer.
Ik vind Harry Potter zo leuk omdat J.K. Rowling de wereld echt beschrijft. Bij sommige boeken worden de personages slecht uitgewerkt, maar bij HP is het echt magisch goed gelukt. De films vind ik ook leuk, maar minder goed dan de boeken.

Als je nog vragen hebt, vraag maar Very Happy. Ik ga het vast en zeker leuk krijgen op dit forum! De header ziet er in ieder geval mooi uit...
Terug naar boven Ga naar beneden
De oehoe
Leraar Verzorging van Fabeldieren, Schrijver van de Ochtendprofeet
De oehoe


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : De Uilenvleugel

Anouschka. The Amazing Angel. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anouschka. The Amazing Angel.   Anouschka. The Amazing Angel. Emptyvr jan 23, 2009 8:38 pm

zat je ook al op het hagridshut forum? en hoe hete je daar dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://s2.bitefight.nl/c.php?uid=63321
Anouschka
Griffoendor, lerares Dreuzelkunde
Anouschka


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : in het meer van Hogwarts

Anouschka. The Amazing Angel. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anouschka. The Amazing Angel.   Anouschka. The Amazing Angel. Emptyvr jan 23, 2009 8:39 pm

nee, daar zat ik niet op. Kwam er wel eens als gast. En toen ik een nieuw forum zag, dacht ik meteen: nu registeer ik me!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yade
dreuzel



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 35

Anouschka. The Amazing Angel. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anouschka. The Amazing Angel.   Anouschka. The Amazing Angel. Emptyvr jan 23, 2009 8:52 pm

Hey Anousch!

Leuk dat je hier ook zit! Wow, je bent nog eerder met je voorstellen dan ik. Terwijl ik eerder registreerde, erg he Surprised . Het wordt hier vast heel leuk, denk je ook niet? Very Happy

Vet jammer dat je ouders niet direct de musicalopleiding goed vonden, aan jou is een musicaltalent verloren gegaan. Maar dat zullen zij straks ook nog wel inzien.

Have fun hier Very Happy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anouschka
Griffoendor, lerares Dreuzelkunde
Anouschka


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : in het meer van Hogwarts

Anouschka. The Amazing Angel. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anouschka. The Amazing Angel.   Anouschka. The Amazing Angel. Emptyvr jan 23, 2009 9:08 pm

heeey Yade! Goed van je dat je me overgehaald hebt om me hier te registeren. Het wordt vast nog leuker dan Hagridshut he? Razz

haha, ik zing en dans graag. En toneel vind ik ook wel leuk. Dat wil niet zeggen dat ik supergoed ben. Maar idd vet jammer. Als ik ooit beroemd ben, ga ik in alle interviews vertellen dat het van hen niet meteen mocht Very Happy.

en ga jij eens heel snel een topic voor jezelf openen! @@ Dan is de fun compleet
Terug naar boven Ga naar beneden
Albus Perkamentus
Admin
Albus Perkamentus


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 22-01-09
Woonplaats : Zweinstein

Anouschka. The Amazing Angel. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anouschka. The Amazing Angel.   Anouschka. The Amazing Angel. Emptyvr jan 23, 2009 9:11 pm

Welkom op het Forum Very Happy

Ik hoop dat jullie het er naar je zin gaat krijgen , en ik hoop nu ook al een beetje ookal zijn we net begonnen.. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hp-magic.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Anouschka. The Amazing Angel. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anouschka. The Amazing Angel.   Anouschka. The Amazing Angel. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anouschka. The Amazing Angel.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anouschka met de Sorteerhoed over haar oren

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: De Wereld van Dreuzels :: Wemels Welkomscomité-
Ga naar: