Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Riku's Woonkamer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

Riku's Woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Riku's Woonkamer   Riku's Woonkamer Emptydo jan 22, 2009 4:45 pm

Goedemorgen allemaal!

Ik ben Riku.
Ik ben geboren op 12 november 1989 en dat maakt me op het moment 19 jaar oud.
Ik studeer momenteel aan de Universiteit van Leiden de Talen en Culturen van Japan. [Ik bevind me halverwege het 1e jaar]
Als ik dan wat vrije tijd heb, dan bevind ik me vaak op de computer. Op de computer ga ik verschillende forums af, wil ik nog wel eens photoshoppen [als m'n programma meewerkt], teken ik het één en ander [vooral inkleuren] en schrijf ik zo af en toe een verhaaltje. [Echter komen de meeste van mijn verhaaltjes nooit af]
Naast de computer lees ik in mijn vrije tijd ook nog wel een aantal boeken. [Vooral Fantasy]
Verder ben ik helemaal verslaafd aan Animé en Manga [Ik heb zelf nu 55 volumes manga en 8 animé DVD's], heel veel hiervan kijk/lees ik gewoon via het internet/computer. Verder kijk ik ook verschillende Japanse Drama's en Films.

Als iemand verder nog een leuke vraag voor me heeft, ga je gang!
Terug naar boven Ga naar beneden
Albus Perkamentus
Admin
Albus Perkamentus


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 22-01-09
Woonplaats : Zweinstein

Riku's Woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riku's Woonkamer   Riku's Woonkamer Emptydo jan 22, 2009 5:46 pm

Welkom op dit forum

Heb het naar je zin Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hp-magic.actieforum.com
 
Riku's Woonkamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: De Wereld van Dreuzels :: Wemels Welkomscomité-
Ga naar: