Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 sorteer antwoorden patty park

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
patty park
Zwadderich, lerares Leer der Oude Runen
patty park


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : enschede

sorteer antwoorden patty park Empty
BerichtOnderwerp: sorteer antwoorden patty park   sorteer antwoorden patty park Emptyza jan 24, 2009 10:57 am

In welke afdeling vindt je zelf dat je thuishoort?
C. Zwadderich, ik ben namelijk lekker Sluw...


Welk dier zou je het liefst willen hebben
C. Een Draak


Je bent de eerste dag op school, je kent niemand en wilt toch vrienden hebben. Naar wat voor vrienden zoek jij?
B. Ik ben op zoek naar vrienden die respect voor me hebben. Vrienden die naar me luisteren.

Je beste vriend/vriendin vraagt je om hulp, want hij/zij zit in de problemen. Wat doe jij?
A. Ik weet dat het zijn/haar eigen schuld is, maar hij/zij is wel mijn beste vriend/vriendin. Dus help ik haar zo goed als ik kan.

Een huiself bied zich vrijwillig aan, wat doe je met hem?
A. Je laat hem werken (tot hij erbij neervalt)

Er wordt een leerling uit een lager jaar dan jou gepest. Niemand steekt een vinger uit en als er niet snel iets gebeurd, dan loopt het uit de hand. Wat doe jij?
A. Ik vind het wel leuk en vraag me af hoe hij/zij zichzelf uit deze situatie gaat redden. Iets doen zou de pret bederven. En bovendien doet niemand iets, dus waarom zal ik dan iets doen

Waar heb je de grootste hekel aan?
C. Tovenaars uit Dreuzel gezinnen.

Je hebt een vrije dag, waarmee vul jij deze tijd op?
C. Deze dag besteed ik aan een hele dag niksen. Werken aan school doe ik dus echt niet. Het is toch een vrije dag, dan doe je niks aan school. Bovendien is het niet nodig, ik maak het later wel.

Wat is je grootste wens?
B. Ik wil een groot tovenaar worden wiens macht door iedereen wordt aanbeden.


het liefst wil ik zwadderich

als het een andere afdeling word dan wil ik daar niet heen dan laat me maar gewoon in zwadderich

als de antwoorden van dit ook zwadderich is dan laat het maar zo

als ik niet in zwadderich kom:dan laat me maar in zwadderich


ik wou allen kijken of ik andere dingen had


Laatst aangepast door patty park op wo jan 28, 2009 3:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
chrissiej94
Medebeheerster Ochtendprofeet, Lerares Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, Griffoendor
chrissiej94


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 23-01-09
Leeftijd : 29

sorteer antwoorden patty park Empty
BerichtOnderwerp: Re: sorteer antwoorden patty park   sorteer antwoorden patty park Emptyza jan 24, 2009 4:05 pm

Grif:
Zwad:11111
Huf :1
Rav: 111

ZWADDERICH!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
sorteer antwoorden patty park
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» patty park staat er weer klaar voor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Zweinstein :: De Sorteerhoed-
Ga naar: