Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 *roll eyes*

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
_wicked
Huffelpuf
_wicked


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 24-01-09

*roll eyes* Empty
BerichtOnderwerp: *roll eyes*   *roll eyes* Emptyza jan 24, 2009 10:48 pm

1. Wat is je lievelingsdier?
Waarom staat er geen kat tussen? @@ Die andere dieren zijn echt stom!

2. Hoe laat ga je ongeveer naar bed?
D ligt er het dichtste bij

3. Wat is de bekenste serie voor jou?
Seriously, ik ken al die programma's niet

4. Wat is je lievelingssmilie?
Ze zijn allemaal even lame Rolling Eyes

5. Wat is volgens jou de beste manier om te zorgen dat iemand verlieft op je word?
Sorry hoor, maar wat heeft dat met een afdelingskeuze te maken? Rolling Eyes Doe dan maar C ofzo...

6. Welk vak vind je het leukst?
Hoe moet ik dat weten? Ik heb toch nog geen 'les' gehad, ik moet nog ingedeeld worden, Damn beter nadenken hoor

7. Hoe oud wil je worden?
Ik wil net zo oud worden als dat ik word, ik ben geen helderziende, dus ik zie gewoon waar het komt zonder 'vooroordelen' zodat ik ook niet teleurgesteld word

8. Wat zou je doen als iemand je pest?
Terug pesten, en dan gewoon met A B en C

9. Wat is je lievelingssport?
Ik ben way to slecht in sport om het leuk te vinden, niks dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
chrissiej94
Medebeheerster Ochtendprofeet, Lerares Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, Griffoendor
chrissiej94


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 23-01-09
Leeftijd : 29

*roll eyes* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *roll eyes*   *roll eyes* Emptyza jan 24, 2009 11:08 pm

sorteerhoed: 'Ik kan je zo niet sorteren. Graag antwoord geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

*roll eyes* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *roll eyes*   *roll eyes* Emptyzo jan 25, 2009 1:21 am

Berichten van NatiePotter en Wicked verwijdert vanwege een extreem hoog spam gehaalte

NatiePotter, laat dit soort dingen alsjeblieft aan de beheerders/moderators of aan de sorteerhoed. [ga in ieder geval gen ellenlange nutteloze discussie lopen voeren]

Wicked, vul alsjeblieft de sorteerceremonie in met antwoorden de beschikbaar zijn. Als het gewenste antwoord er niet tussen zit, neem dan het antwoord wat het dichtst in de buurt zit.
Mocht je jezelf er echt niet in kunnen vinden. Wacht dan rustig af, we zijn momenteel bezig met het fabriceren van een nieuwe sorteerceremonie die mogelijk beter zijn werk kan doen.

Met Vriendelijke Groet Riku
Terug naar boven Ga naar beneden
_wicked
Huffelpuf
_wicked


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 24-01-09

*roll eyes* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *roll eyes*   *roll eyes* Emptywo jan 28, 2009 11:15 pm

In welke afdeling vindt je zelf dat je thuishoort?
B. Huffelpuff, ik ben namelijk een Harde Werker en trouw aan mijn vrienden.

Welk dier zou je het liefst willen hebben
B. Een Eenhoorn

Je bent de eerste dag op school, je kent niemand en wilt toch vrienden hebben. Naar wat voor vrienden zoek jij?
A. Ik ben op zoek naar vrienden die echt mijn vrienden zijn. Vrienden die trouw aan me blijven en me behandelen als een gelijke.

Je beste vriend/vriendin vraagt je om hulp, want hij/zij zit in de problemen. Wat doe jij?
B. In eerste instantie ben ik niet te porren om een vinger uit te steken. Hij/Zij heeft zichzelf in de problemen gebracht, dus moet hij er zelf ook uit komen. Maar als hij/zij het even lief vraagt, dan wil ik misschien wel helpen.

Een huiself bied zich vrijwillig aan, wat doe je met hem?
C. Je geeft hem een kledingstuk, zodat hij vrij is

Er wordt een leerling uit een lager jaar dan jou gepest. Niemand steekt een vinger uit en als er niet snel iets gebeurd, dan loopt het uit de hand. Wat doe jij?
C. Ik kijk even verbaasd toe, maar krijg dan medelijden met deze leerling. Ik stap op de pester af en leg hem eens goed uit dat hij op moet houden met wat hij doet. Als hij niet luistert, dan ga ik een leraar halen.

Waar heb je de grootste hekel aan?
D. Mensen die alleen aan zichzelf denken.

Je hebt een vrije dag, waarmee vul jij deze tijd op?
B. Ik kan in deze tijd eens lekker uitrusten en met mijn vrienden praten. Met spelletjes Knalpoker en toverschaak kom ik de dag wel door.

Wat is je grootste wens?
D. Ik wil een fatsoenlijke tovenaar worden en een gezellig leven leiden met vrienden en Familie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

*roll eyes* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *roll eyes*   *roll eyes* Emptydo jan 29, 2009 12:03 am

De sorteerhoed hoeft hier niet lang over na te denken. Jij bent een Huffeltje in Hart en Nieren. Jou plaats is dan ook in HUFFEPUFF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





*roll eyes* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *roll eyes*   *roll eyes* Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
*roll eyes*
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Zweinstein :: De Sorteerhoed-
Ga naar: