Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Bob zet de hoed ook op

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bob
Ravenklauw
Bob


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 23-01-09
Leeftijd : 35

Bob zet de hoed ook op Empty
BerichtOnderwerp: Bob zet de hoed ook op   Bob zet de hoed ook op Emptydi jan 27, 2009 11:05 pm

In welke afdeling vindt je zelf dat je thuishoort?
D. Ravenklauw, ik ben namelijk erg slim en wil veel leren.

Welk dier zou je het liefst willen hebben
C. Een Draak

Je bent de eerste dag op school, je kent niemand en wilt toch vrienden hebben. Naar wat voor vrienden zoek jij?
D. Ik ben op zoek naar vrienden die me nemen zoals ik ben, die naar me luisteren, me goede behandelen, serieus zijn, maar af en toe ook wel wat lol weten te maken.

Je beste vriend/vriendin vraagt je om hulp, want hij/zij zit in de problemen. Wat doe jij?
A. Ik weet dat het zijn/haar eigen schuld is, maar hij/zij is wel mijn beste vriend/vriendin. Dus help ik haar zo goed als ik kan.

Een huiself bied zich vrijwillig aan, wat doe je met hem?
D. Je neemt hem aan, maar zorgt er wel voor dat hij salaris krijgt en een fatsoenlijke leefomgeving

Er wordt een leerling uit een lager jaar dan jou gepest. Niemand steekt een vinger uit en als er niet snel iets gebeurd, dan loopt het uit de hand. Wat doe jij?
D. Ik kijk even toe, maar loop dan snel door. Ik wil niets te maken hebben hiermee. Bovendien heb ik wel wat beters te doen.

Waar heb je de grootste hekel aan?
A. Mensen die lopen te zeuren over teveel huiswerk.

Je hebt een vrije dag, waarmee vul jij deze tijd op?
C. Deze dag besteed ik aan een hele dag niksen. Werken aan school doe ik dus echt niet. Het is toch een vrije dag, dan doe je niks aan school. Bovendien is het niet nodig, ik maak het later wel.

Wat is je grootste wens?
A. Ik wil een groot tovenaar worden die bekend staat om zijn wijsheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

Bob zet de hoed ook op Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bob zet de hoed ook op   Bob zet de hoed ook op Emptywo jan 28, 2009 3:22 am

Diep denkt de sorteerhoed na, Huffelpuff en Griffoendor zullen het in ieder geval niet worden. Daar bezit je de eigenschappen niet naar. Ravenklauw of Zwadderich, dat rest ons op dit moment. Je hebt de hersens van Ravenklauw, maar in je doen en laten wil je nog wel eens een Zwaderaar zijn. Moeilijk moelijk... nee, ik weet het wel. Voor jou wordt het RAVENKLAUW!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bob
Ravenklauw
Bob


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 23-01-09
Leeftijd : 35

Bob zet de hoed ook op Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bob zet de hoed ook op   Bob zet de hoed ook op Emptyvr jan 30, 2009 12:26 am

Mooi =) Maar worden we ook nog es een keer daadwerkelijk ingedeeld ofzo (duurt wel lang nu, bij de vorige mensen was t veel sneller)
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

Bob zet de hoed ook op Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bob zet de hoed ook op   Bob zet de hoed ook op Emptyvr jan 30, 2009 12:49 am

Je bent al ingedeeld, bij Ravenklauw... en ja... ik weet dat je naam nog geen kleurtje heeft gekregen. Maar wees gerust, die komt binnenkort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bob
Ravenklauw
Bob


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 23-01-09
Leeftijd : 35

Bob zet de hoed ook op Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bob zet de hoed ook op   Bob zet de hoed ook op Emptyvr jan 30, 2009 12:57 am

Ja, daar doelde ik eigenlijk op Wink Okay
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bob zet de hoed ook op Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bob zet de hoed ook op   Bob zet de hoed ook op Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bob zet de hoed ook op
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» *zet de hoed op*
» De Uil vliegt de hoed in

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Zweinstein :: De Sorteerhoed-
Ga naar: