Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 CHrissiej94

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
chrissiej94
Medebeheerster Ochtendprofeet, Lerares Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, Griffoendor
chrissiej94


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 23-01-09
Leeftijd : 29

CHrissiej94 Empty
BerichtOnderwerp: CHrissiej94   CHrissiej94 Emptywo jan 28, 2009 7:23 pm

In welke afdeling vindt je zelf dat je thuishoort?
A. Griffoendor, ik ben namelijk ook Dapper!B. Huffelpuff, ik ben namelijk een Harde Werker en trouw aan mijn vrienden.
C. Zwadderich, ik ben namelijk lekker Sluw...
D. Ravenklauw, ik ben namelijk erg Slim en wil veel leren.

Welk dier zou je het liefst willen hebben
A. Een Centaur
B. Een Eenhoorn
C. Een Draak
D. Een Hippogrief

Je bent de eerste dag op school, je kent niemand en wilt toch vrienden hebben. Naar wat voor vrienden zoek jij?
A. Ik ben op zoek naar vrienden die echt mijn vrienden zijn. Vrienden die trouw aan me blijven en me behandelen als een gelijke.
B. Ik ben op zoek naar vrienden die respect voor me hebben. Vrienden die naar me luisteren.
C. Ik ben op zoek naar vrienden die wel in zijn voor wat lol en samen met mij risico's durven nemen.
D. Ik ben op zoek naar vrienden die me nemen zoals ik ben, die naar me luisteren, me goede behandelen, serieus zijn, maar af en toe ook wel wat lol weten te maken.

Je beste vriend/vriendin vraagt je om hulp, want hij/zij zit in de problemen. Wat doe jij?
A. Ik weet dat het zijn/haar eigen schuld is, maar hij/zij is wel mijn beste vriend/vriendin. Dus help ik haar zo goed als ik kan.
B. In eerste instantie ben ik niet te porren om een vinger uit te steken. Hij/Zij heeft zichzelf in de problemen gebracht, dus moet hij er zelf ook uit komen. Maar als hij/zij het even lief vraagt, dan wil ik misschien wel helpen.
C. Ik zal helpen, in welke situatie hij/zij zich ook bevind. Ik ben namelijk wel te porren voor wat actie.
D. Ik help hem/haar niet. Niet omdat ik het niet wil, maar gewoon omdat ik bang ben zelf ook in de problemen te raken.

Een huiself bied zich vrijwillig aan, wat doe je met hem?
A. Je laat hem werken (tot hij erbij neervalt)
B. Je weigert zijn diensten
C. Je geeft hem een kledingstuk, zodat hij vrij is
D. Je neemt hem aan, maar zorgt er wel voor dat hij salaris krijgt en een fatsoenlijke leefomgeving

Er wordt een leerling uit een lager jaar dan jou gepest. Niemand steekt een vinger uit en als er niet snel iets gebeurd, dan loopt het uit de hand. Wat doe jij?
A. Ik vind het wel leuk en vraag me af hoe hij/zij zichzelf uit deze situatie gaat redden. Iets doen zou de pret bederven. En bovendien doet niemand iets, dus waarom zou ik iets doen?
B. Ik kan het niet aanzien en vervloek de pester meteen met de meeste vervelende vloek die ik maar kan bedenken. Hij/Zij zal zich wel bedenken voor hij nog eens iemand lastig valt.
C. Ik kijk even verbaasd toe, maar krijg dan medelijden met deze leerling. Ik stap op de pester af en leg hem eens goed uit dat hij op moet houden met wat hij doet. Als hij niet luistert, dan ga ik een leraar halen.
D. Ik kijk even toe, maar loop dan snel door. Ik wil niets te maken hebben hiermee. Bovendien heb ik wel wat beters te doen.

Waar heb je de grootste hekel aan?
A. Mensen die lopen te zeuren over teveel Huiswerk.
B. Tovenaars die denken dat volbloed tovenaars de beste zijn.
C. Tovenaars uit Dreuzel gezinnen.
D. Mensen die alleen aan zichzelf denken.

Je hebt een vrije dag, waarmee vul jij deze tijd op?
A. Nu heb ik mooi even de tijd om nog wat extra onderzoek te doen voor mijn opstel wat ik de volgende dag moet inleveren. Zeker weten dat mijn cijfer dan nog hoger wordt.
B. Ik kan in deze tijd eens lekker uitrusten en met mijn vrienden praten. Met spelletjes Knalpoker en toverschaak kom ik de dag wel door.
C. Deze dag besteed ik aan een hele dag niksen. Werken aan school doe ik dus echt niet. Het is toch een vrije dag, dan doe je niks aan school. Bovendien is het niet nodig, ik maak het later wel.
D. Ik zorg ervoor dat ik al mijn huiswerk af heb en daarna ga ik eens lekker genieten van mijn vrije dag.

Wat is je grootste wens?
A. Ik wil een groot tovenaar worden die bekend staat om zijn wijsheid.
B. Ik wil een groot tovenaar worden wiens macht door iedereen wordt aanbeden.
C. Ik wil een groot tovenaar worden en mijn leven lang avonturen beleven.
D. Ik wil een fatsoenlijke tovenaar worden en een gezellig leven leiden met vrienden en Familie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

CHrissiej94 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CHrissiej94   CHrissiej94 Emptywo jan 28, 2009 9:28 pm

Griffoendor, dat is de plaats waar jij jezelf plaatst? De sorteerhoed lacht. Zwadderich is in ieder geval niet jou plaats, daar ben ik het wel mee eens. Ravenklauw zou nog te overwegen zijn, maar ik betwijfel of je er je plaats zult vinden. Wat houden we over. Huffelpuff en Griffoendor, je zou in beide afdelingen wel op je plaats zijn. Maar in dit geval zullen we je eigen keus dan maar laten spreken. Voor jou wordt het dus GRIFFOENDOR!
Terug naar boven Ga naar beneden
chrissiej94
Medebeheerster Ochtendprofeet, Lerares Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, Griffoendor
chrissiej94


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 23-01-09
Leeftijd : 29

CHrissiej94 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CHrissiej94   CHrissiej94 Emptyzo feb 01, 2009 11:03 pm

Wanneer kom ik in de groep te staan? (heb geprobeert geduld te bewaren, maar het is nogsteeds niet gebeurt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




CHrissiej94 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CHrissiej94   CHrissiej94 Emptyzo feb 01, 2009 11:49 pm

ik heb je er ingezet Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
chrissiej94
Medebeheerster Ochtendprofeet, Lerares Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, Griffoendor
chrissiej94


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 23-01-09
Leeftijd : 29

CHrissiej94 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CHrissiej94   CHrissiej94 Emptyma feb 02, 2009 9:52 pm

Dank je wel, je bent een schat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




CHrissiej94 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CHrissiej94   CHrissiej94 Emptyma feb 02, 2009 9:54 pm

weet ik toch Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
De oehoe
Leraar Verzorging van Fabeldieren, Schrijver van de Ochtendprofeet
De oehoe


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : De Uilenvleugel

CHrissiej94 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CHrissiej94   CHrissiej94 Emptyma feb 02, 2009 10:39 pm

Juist.
komt er nog een leraren kamer?
(geen idee waarom ik het hier doe... ik zet dit berichtje ook even in updates)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://s2.bitefight.nl/c.php?uid=63321
Gesponsorde inhoud





CHrissiej94 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CHrissiej94   CHrissiej94 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
CHrissiej94
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Chrissiej94
» Het verhaal van Chrissiej94.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Zweinstein :: De Sorteerhoed-
Ga naar: