Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De laatste film die je hebt gezien!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

De laatste film die je hebt gezien! Empty
BerichtOnderwerp: De laatste film die je hebt gezien!   De laatste film die je hebt gezien! Emptyzo feb 08, 2009 6:52 pm

Vertel hier over de laatste film die je hebt gekeken. (een kleine recensie)

Mijn laatste film... dat is wel een tijdje geleden zeg...

Ik denk dat het "Wispher of the Heart" was. Een film van Gibli... orgineel dus een Japanse Animé, ik zag hem met engelse ondertiteling.

Het verhaal over een jongen en een meisje (beide namen vergeten) Ze hebben allebei dromen die ze waar willen maken en gesteund door elkaar gaan ze er voor! Ik denk niet dat ik er momenteel iets beters over kan zeggen in verband met spoilers.

Ik vond het zelf een hele mooi film. Hij is niet echt snel, geen echte actie ofzo... maar wel erg mooi, heel erg mooi...

Meer kan ik er niet over zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
Ravenklauw, lerares Waarzeggerij
Anadria


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle

De laatste film die je hebt gezien! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De laatste film die je hebt gezien!   De laatste film die je hebt gezien! Emptyzo feb 08, 2009 8:54 pm

De laatste film die ik gezien heb is Lord of the Rings: Return of the King.
Ik had een DVD-box besteld met de drie DVD's in en die is deze week aangekomen. En aangezien ik een week vakantie had, kwam dat goed uit.
Ik vond het een goede film, maar het was spijtig dat iemand het plot al verraden had, dus de 'spannende' momenten, waren helemaal niet zo spannend meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://harrypotter.forum2go.nl
Albus Perkamentus
Admin
Albus Perkamentus


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 22-01-09
Woonplaats : Zweinstein

De laatste film die je hebt gezien! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De laatste film die je hebt gezien!   De laatste film die je hebt gezien! Emptyzo feb 08, 2009 8:59 pm

De laaste was Hans Teeuwen ,
vanavond een nieuwe oorlogsfilm kijken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hp-magic.actieforum.com
Gast
Gast




De laatste film die je hebt gezien! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De laatste film die je hebt gezien!   De laatste film die je hebt gezien! Emptyma feb 09, 2009 8:20 pm

Dit weekend Beowulf & the Benchwarmers.
(ik weet alleen niet meer in welke volgorde)
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissa Malfidus
dreuzel
Narcissa Malfidus


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 04-03-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oost-Vlaanderen

De laatste film die je hebt gezien! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De laatste film die je hebt gezien!   De laatste film die je hebt gezien! Emptyzo maa 08, 2009 3:15 pm

Mijn laatste film, was gisterenavond, via Telenet Digital TV.

Ik heb naar First Knight gekeken.
Met in de hoofdrollen Sean Conory, Richard Gere en Julia Ormond.
Een film van 1995.
Avontuur, Drama, Romantiek...

Lancelot (Richard Gere) wordt verliefd op Guinevere (Julia Ormond), maar zij staat op punt om te trouwen met Arthur (Sean Conory). Prince Malagant (Ben Cross) wil het Leonesse, het land van Guinevere innemen, maar dat is buiten Arthur gerekend. Prince Malagant ontvoerd Guinevere om zo te ruilen, haar voor Leonesse, maar Lancelot komt haar redden. Zo wordt hij één van de ridders van de Ronde Tafel. Guinevere en Lancelot worden betrapt door Arthur en hij wil het gerecht laten oordelen, wat met hen moet gebeuren. Malagant valt Camelot binnen en Arthur wordt gedood. Zijn laatste wens is dat Lancelot voor Guinevere zorgt...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.be/_HiddenSecrets
Narcissa Malfidus
dreuzel
Narcissa Malfidus


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 04-03-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oost-Vlaanderen

De laatste film die je hebt gezien! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De laatste film die je hebt gezien!   De laatste film die je hebt gezien! Emptywo maa 11, 2009 9:32 pm

En ondertussen heb ik alweer een andere film bekeken.

Operation Valkyre. De aanslag op Hitler die mislukte.
(Wel de originele, de duitse en niet de diene met Tom Cruise)


Het gaat dus over de oorlog, maar niet zoals in andere oorlogsfilm, waarin je mensen afgeslacht ziet worden door de Duitsers.
In deze film zie je eigelijk de Duitsers die niet akkoord waren met de handelingen en dergelijke van Hitler en ze plegen een aanslag op hem, in de hoop dat de oorlog dan stopt. De aanslag mislukt, en ze worden geëxecuteerd.

Klinkt misschien voor veel mensen saai, maar ik vind het een heel goede film. Zeker dat je eens ziet dat er ook nog 'goede' Duitsers waren, als ik het zo moet zeggen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.be/_HiddenSecrets
Gast
Gast




De laatste film die je hebt gezien! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De laatste film die je hebt gezien!   De laatste film die je hebt gezien! Emptydo maa 12, 2009 12:44 am

i want to seeeeeee (met lange eeeeee) it toooo (zoiets als in twee maar zonder w) xD
Terug naar boven Ga naar beneden
De oehoe
Leraar Verzorging van Fabeldieren, Schrijver van de Ochtendprofeet
De oehoe


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : De Uilenvleugel

De laatste film die je hebt gezien! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De laatste film die je hebt gezien!   De laatste film die je hebt gezien! Emptyza mei 16, 2009 10:58 am

de laatste film.
eens denken.
17 again
Terug naar boven Ga naar beneden
http://s2.bitefight.nl/c.php?uid=63321
Narcissa Malfidus
dreuzel
Narcissa Malfidus


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 04-03-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oost-Vlaanderen

De laatste film die je hebt gezien! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De laatste film die je hebt gezien!   De laatste film die je hebt gezien! Emptyza mei 16, 2009 8:36 pm

Ik ben vandaag naar de cinema geweest en ik heb de film Angels & Demons bekeken!

Leuke film!
Maar niet als je het boek 'Het Bernini Mysterie' hebt gelezen van Dan Brown.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.be/_HiddenSecrets
Gesponsorde inhoud





De laatste film die je hebt gezien! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De laatste film die je hebt gezien!   De laatste film die je hebt gezien! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De laatste film die je hebt gezien!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Trailers van de nieuwe film
» Foto's van de Nieuwe Film
» Nieuw stukje van de film

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Dreuzelbezigheden :: TV/Film-
Ga naar: