Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wat te doen volgend schooljaar?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Narcissa Malfidus
dreuzel
Narcissa Malfidus


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 04-03-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oost-Vlaanderen

Wat te doen volgend schooljaar? Empty
BerichtOnderwerp: Wat te doen volgend schooljaar?   Wat te doen volgend schooljaar? Emptyzo maa 08, 2009 3:46 pm

Leerlingen uit een 6de jaar Middelbaar, wat willen jullie volgend jaar doen? Verder studeren of werken?
Leerlingen uit het laatste jaar hogeschool, Wat willen jullie gaan doen met jullie diploma?
Leerlingen uit het Middelbaar, volgen jullie volgend jaar dezelfde richting of gaan jullie iets anders doen?





Ik zit nu in mijn laatste jaar Middelbaar en wil graag volgend jaar naar de hogeschool in Antwerpen.
Waar ik Orthopedagogie met afstudeerrichting Toegepaste (Jeugd)Criminologie wil volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.be/_HiddenSecrets
Anadria
Ravenklauw, lerares Waarzeggerij
Anadria


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle

Wat te doen volgend schooljaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen volgend schooljaar?   Wat te doen volgend schooljaar? Emptyzo maa 08, 2009 3:57 pm

Zelf zit ik nu in m'n eerste bachelor (= eerste jaar) hogeschool. Ik studeer aan Lessius Hogeschool in Antwerpen en ik studeer Toegepaste Taalkunde Engels en Russisch. Ik ben zeker van zin dit volgend jaar nog te doen, want ik merk echt wel dat deze studie iets voor mij is. Ik vind het echt leuk om te studeren en m'n eerste examenperiode is heel goed verlopen, dus ik zie ook voorlopig geen reden om iets anders te gaan doen. Als ik nu toch niet door m'n eerste jaar zou geraken, zou ik het denk ik gewoon nog eens opnieuw proberen, want mijn eerste semester heeft me overtuigd dat ik dit echt verder wil doen. Ik wil vertaler-tolk worden. En als ik alle masters die ik wil doen, ook effectief ga doen, dan is het in totaal 6 jaar ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://harrypotter.forum2go.nl
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

Wat te doen volgend schooljaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen volgend schooljaar?   Wat te doen volgend schooljaar? Emptyzo maa 08, 2009 4:53 pm

Konichiwa, watashi wa raiden daigaku no nihongo no gakusei desu!

Dus... ik ben een eerstejaars student TCJ, talen en culturen van Japanaan de universiteit van Leiden. Met niet al te geweldige cijfers ben ik door mijn 1e semester heen gekomen en van het 2e semester moet ik nog zien wat er gaat gebeuren. Mocht ik echter door dit jaar heen komen, dan ga ik volgend jaar zeker verder met deze studie.
Ik heb echt geen flauw idee wat ik er later mee wil, maar aangezien ik gewoon Japans wilde leren ben ik aan deze studie begonnen. Het is echt superleuk om steeds meer te leren, maar het is allemaal wel heel erg veel, met het gevolg dat ik dus al weken achterloop met het leren van de woordenlijsten en dat is dan waarschijnlijk ook het punt waarover ik in m'n tentamens uiteindelijk ga struikelen en dat is een niet al te fijn vooruitzicht.

Mocht ik niet door m'n jaar heen komen... dan heb ik een probleem. Een negatief advies dit jaar staat gelijk aan 3 of 4 jaar niet meer inschrijven voor deze studie aan deze universiteit. Wat ik dan ga doen... dat zie ik dan wel weer. Voorlopig ga ik er gewoon van uit dat ik m'n eerste jaar haal. (Direct m'n propodeuse)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat te doen volgend schooljaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen volgend schooljaar?   Wat te doen volgend schooljaar? Emptydo maa 12, 2009 12:49 am

Net als mijn zuslief Narcissa, zit ik dus in het laatste middelbaar en studeer ik (hopelijk xD) dit jaar af.
Daarna zou ik graag Archeologie gaan doen en daarna Egyptologie.
Ik leer graag bij en ontdek graag nieuwe dingen,
ik heb een enorme bewondering voor het oude Egypte en heb al een poging gedaan tot het leren van hiërogliefen.
Het ging heel goed, maar als je het uit jezelf leert, weet je natuurlijk niet ALLES.
En alles weten is nu nét wat ik wil.
Daarover toch xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat te doen volgend schooljaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen volgend schooljaar?   Wat te doen volgend schooljaar? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat te doen volgend schooljaar?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Dreuzelbezigheden :: School/Werk-
Ga naar: