Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 leerkrachten

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
wemel
dreuzel



Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 13-04-09

leerkrachten Empty
BerichtOnderwerp: leerkrachten   leerkrachten Emptywo mei 20, 2009 9:01 pm

persoonlijk vind ik leerkrachten erg vervelend.
bijvoorbeeld nu.
ik heb berge huiswerk terwijl ik weinig op school kan zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
Ravenklauw, lerares Waarzeggerij
Anadria


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle

leerkrachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: leerkrachten   leerkrachten Emptywo mei 20, 2009 10:57 pm

Het is toch niet omdat je weinig op school kunt zijn, dat je opeens minder huiswerk moet krijgen dan je klasgenoten? Tenminste, dat vind ik toch. Dat is niet eerlijk tegen over de anderen.
Je hebt natuurlijk heel vervelende leerkrachten, maar over het algemeen vind ik toch dat leerkrachten heel erg hun best doen voor je. En dat het ook wel aangename mensen zijn. Vooral vorig jaar (m'n laatste jaar middelbare school) waren mijn leerkrachten niet echt leerkrachten meer, maar ook gewone mensen. Komt waarschijnlijk omdat we heel veel uitstappen deden enzo, en dat je dan leerkrachten op een andere manier leert kennen en blablabla... Ik heb nog steeds contact met m'n leerkracht wiskunde/fysica uit het 3e middelbaar... leuk toch Smile Ik ben zondag naar de opendeurdag geweest van m'n middelbare school en ik heb een aantal van m'n leerkrachten terug gezien en daar was ik heel blij om.
Nu op de universiteit verschilt het van leerkracht tot leerkracht. Als je les hebt in een aula met 300 mensen, dan kan je niet verwachten dat je de leerkracht echt leert kennen, maar onze leerkrachten Russisch vb. zijn heel erg begaan met ons en zijn ook heel toffe mensen (die allemaal grif toegeven dat ze na een vodkaparty met een kater zijn opgestaan XD).
Goh ja, leerkrachten zijn ook maar mensen en tussen gewone mensen heb je ook mensen waar je minder goed of net beter mee kan opschieten. En ik heb het gevoel dat dat zo met leerkrachten ook is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://harrypotter.forum2go.nl
wemel
dreuzel



Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 13-04-09

leerkrachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: leerkrachten   leerkrachten Emptywo mei 20, 2009 11:04 pm

ja klopt.
maar ik en sluip zitten weinig op school.
en het is er idd vreselijk.
kijk omdat sluip naar een instelling moet kan ze weinig op school zijn.
nu ik snap wel dat wij niet minder huiswerk moeten hebben daarvoor.
maar ik persoonlijk kan weer om een andere reden niet op schol zijn altijd.
maar goed we doen ons best.
en dan zal alles wel goed komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





leerkrachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: leerkrachten   leerkrachten Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
leerkrachten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leerkrachten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Dreuzelbezigheden :: Discussie-
Ga naar: