Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 twilight!!

Ga naar beneden 
+7
_wicked
Riku
Bob
Anouschka
Piper
Anadria
edwardluverxxx4ever
11 plaatsers
AuteurBericht
edwardluverxxx4ever
dreuzel
edwardluverxxx4ever


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 23-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : bij edward

twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: twilight!!   twilight!! Emptyvr jan 23, 2009 2:37 am

lezen jullie ook twilight? ik wel,en ik vind vooral edward geweldig!!

ik ben egt helemaal fan van twilight, ik heb alle boeken gelezen,en de film gezien.

twilight is egt zo diepzinnig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
Ravenklauw, lerares Waarzeggerij
Anadria


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle

twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyvr jan 23, 2009 5:14 pm

Wiih, nog een Twilight-fan ^^
Ik ben ook compleet geobsedeerd erdoor. De boeken zijn gewoon zo geweldig goed ... tenminste de eerste twee want de andere heb ik nog niet gelezen. Ze staan in m'n boekenkast, maar ik herinner me nog levendig het zwarte gat dat ik had na het laatste HP-boek omdat ik wist dat er geen nieuw boek meer was, en om dat zwarte gat voor Twilight nog even uit te stellen heb ik een hele planning gemaakt XD over welk boek ik wanneer ga lezen. Tenminste, als ik m'n nieuwsgierigheid onder bedwang kan houden.
Ondertussen dood ik de tijd met het luisteren naar de muziek die zo verschrikkelijk mooi is ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://harrypotter.forum2go.nl
Piper
Griffoendor, lerares Kruidenkunde
Piper


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : a wicked manor

twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyvr jan 23, 2009 7:27 pm

Ikzelf ben geen fan van twilight, ik ken er nauwelijks iets over.
Zowel de boeken als de film heb ik nog niet bekeken of in mijn handen gehad.
Ik weet alleen dat het gaat over vampieren enzo, maar daar blijft het bij...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hipste.eu
Anouschka
Griffoendor, lerares Dreuzelkunde
Anouschka


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : in het meer van Hogwarts

twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyvr jan 23, 2009 9:00 pm

de film is echt geweldig! En de boeken... ik vond Twilight beter dan New Moon... maar ja, da's mijn mening. In New Moon dreigde het saai te worden terwijl Twilight één en al spanning was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyvr jan 23, 2009 11:13 pm

ik heb al fragmenten van de boeken gelezen (engels natuurlijk) op de site
& de film heb ik op mijn computer staan (ghii)
ik heb zelfs een forum aangemaakt geheel over twilight.
helaas kan ik de link niet geven aangezien dat reclame zou zijn
en reclame niét is toegestaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bob
Ravenklauw
Bob


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 23-01-09
Leeftijd : 36

twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyvr jan 23, 2009 11:19 pm

Twilight is lame =.='
Het gaat echt nergens over behalve "z0mg Sue!Edward die z0mg verliefd wordt op Sue!Bella" en that's it. ~Lame~
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyza jan 24, 2009 12:33 am

Ik heb wel veel gehoord om Twilight, maar verder zegt het me echt helemaal niets. Waarschijnlijk dat ik de film uiteindelijk wel een keertje kijk, aangezien het me wel een mooie film lijkt. Maar verder weet ik niet zeker of ik de boeken ooit zal lezen. Als de film echt goed is, misschien dat die me dan overtuigd, maar...
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
Ravenklauw, lerares Waarzeggerij
Anadria


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle

twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyza jan 24, 2009 12:54 am

Bob schreef:
Twilight is lame =.='
Het gaat echt nergens over behalve "z0mg Sue!Edward die z0mg verliefd wordt op Sue!Bella" en that's it. ~Lame~

Als je Twilight echt zou kennen zou je weten dat het veel meer is dan twee mensen (of beter: een mens en een vampier) die verliefd op elkaar worden. Het verhaal bevat echt wel meer dan dat hoor.
Daarbij hoeft een boek niet per sé zo'n sterk verhaal te hebben om goed te zijn. Als de auteur zijn verhaal levend weet te maken, kan zelfs het slechtste verhaal je geweldig aanspreken omdat het goed geschreven is. En dat is nu net wat Stephenie Meyer doet. Ze laat het verhaal leven, meeslepen en creëert daarmee een geweldige sfeer.
Maar goed, het is je eigen mening ... daar kan ik niks tegen hebben ... maar ik wou het toch even gezegd hebben XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://harrypotter.forum2go.nl
edwardluverxxx4ever
dreuzel
edwardluverxxx4ever


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 23-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : bij edward

twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyza jan 24, 2009 1:29 am

Bob schreef:
Twilight is lame =.='
Het gaat echt nergens over behalve "z0mg Sue!Edward die z0mg verliefd wordt op Sue!Bella" en that's it. ~Lame~

je hebt zo gelijk XD


Yaay twilight en dan vooral edward <333 is helemaal geweldig!!

en natuurlijk is twilight beter dan new moon, in new moonb komt edward amper voor Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Bob
Ravenklauw
Bob


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 23-01-09
Leeftijd : 36

twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyza jan 24, 2009 3:32 pm

Winged Death schreef:
Als je Twilight echt zou kennen zou je weten dat het veel meer is dan twee mensen (of beter: een mens en een vampier) die verliefd op elkaar worden. Het verhaal bevat echt wel meer dan dat hoor.
Daarbij hoeft een boek niet per sé zo'n sterk verhaal te hebben om goed te zijn. Als de auteur zijn verhaal levend weet te maken, kan zelfs het slechtste verhaal je geweldig aanspreken omdat het goed geschreven is. En dat is nu net wat Stephenie Meyer doet. Ze laat het verhaal leven, meeslepen en creëert daarmee een geweldige sfeer.
Maar goed, het is je eigen mening ... daar kan ik niks tegen hebben ... maar ik wou het toch even gezegd hebben XD

edwardluverxxx4ever schreef:
je hebt zo gelijk XD

Point proven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
Ravenklauw, lerares Waarzeggerij
Anadria


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle

twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyza jan 24, 2009 3:45 pm

Bob schreef:


Point proven.

Sinds wanneer gaat het hier over het vinden van bewijzen vinden voor jou standpunt en niet meer over eigen mening?Mijn persoonlijke mening is dat het verhaal meer is dan een puur liefdesverhaal en jullie mening is dat dat niet zo is. Dat is een eigen mening en heeft niks te maken met bewijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://harrypotter.forum2go.nl
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyza jan 24, 2009 5:25 pm

Ik denk dat je een mening in zeker zin moet bewijzen, je moet jou mening namelijk aannemelijk maken voor anderen.
Maar dat is weer iets anders. In dit topic gaat het om Twilight. [Als iemand graag een discussie met mij wil voeren over het bewijzen van meningen, dan mag dat via PM. Echter wil ik mensen vast waarschuwen voordat ze dit proberen: "Riku heeft altijd gelijk en als Riku geen gelijk blijkt te hebben, dan zorgt Riku er wel voor dat hij gelijk heeft"

Als ik het verhaal van Twilight zo hoor, dan klinkt het best wel interesant. Want hoewel ik van alle kanten hoor dat het goed is, wist ik eerlijk gezegd niet eens waar het over ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
edwardluverxxx4ever
dreuzel
edwardluverxxx4ever


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 23-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : bij edward

twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyza jan 24, 2009 5:47 pm

ja hoor je moet het egt eens lezen!! het is egt een heel leuk en mooi en diep boek Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Anouschka
Griffoendor, lerares Dreuzelkunde
Anouschka


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : in het meer van Hogwarts

twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyza jan 24, 2009 10:54 pm

de boeken zijn leuk... alleen Bella is af en toe irritant, vind ik. Dan is ze totaal niet bang voor iets waarvoor een normaal mens bang zou zijn. En haar gedrag op haar verjaardag vind ik niet zo leuk.

de Cullens (en Hales) zijn gewoon veel beter naar mijn mening. Ik vind ze wat boeiender.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
Ravenklauw, lerares Waarzeggerij
Anadria


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle

twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyza jan 24, 2009 11:57 pm

Anouschka schreef:
de boeken zijn leuk... alleen Bella is af en toe irritant, vind ik. Dan is ze totaal niet bang voor iets waarvoor een normaal mens bang zou zijn. En haar gedrag op haar verjaardag vind ik niet zo leuk.

de Cullens (en Hales) zijn gewoon veel beter naar mijn mening. Ik vind ze wat boeiender.

Dat vind ik nu net de charme van Bella, dat ze puur op haar gevoel reageert en niet op haar verstand.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://harrypotter.forum2go.nl
Gast
Gast




twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyzo jan 25, 2009 12:11 am

uhu!
bv in de film
'ik kan de gedachten lezen van iedereen in deze kamer, behalve die van jou' 'is er iets mis met mij?'
of
'morgen neem ik je mee naar men huis, dan kan je men familie ontmoeten.' 'wat als ze me niet mogen?' 'dus jij maakt je zorgen, niet omdat je in een huis vol vampieren zit, maar omdat je denkt dat ze je niet gaan mogen?'

Edward heeft een punt weetje xD

(ik heb het nu wel even met de ruwe hand vertaalt hoor. dus het zal niet echt helemaal hetzelfde gezegd zijn ^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
_wicked
Huffelpuf
_wicked


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 24-01-09

twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyzo jan 25, 2009 12:22 am

Ik vind de Twilight series ook heel leuk alleen het laatste boek vind ik dan niet leuk (ik zie die serieus een beetje als een 'het verhaal is eigenlijk af maar ik wil meer geld verdienen dus ik schrijf gewoon nog een boek alhoewel het uitgekauwt is', maar dat is mijn mening)
Het leukste boek zelf vind ik Eclipse, gewoon omdat daar toch meer in gebeurd dan in New moon en in Twilight. Ik zie Twilight meer als een soort van introductie en New Moon als het drama-gedeelte.

En dan als laatste, de film suckt (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Ravenklauw
Alice


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 25-01-09
Woonplaats : Being an Angel from Montgomery

twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyzo jan 25, 2009 10:38 pm

IK HOU VAN TWILIGHT

zo, dat is eruit =D

Ik vind de boeken echt heel leuk, ook al zijn de personages érg Mary-Sue/Gary-Stu
Mijn favo personage is Alice.. Ik hou van Alice
Ook Edward vind ik erg leuk.

Ik haat Jake.. Jake moet dood ofzo. Vooral in New Moon en Eclipse.

En Breaking Dawn was ook slecht..

Maar.. het verhaal is erg leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anouschka
Griffoendor, lerares Dreuzelkunde
Anouschka


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : in het meer van Hogwarts

twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyzo jan 25, 2009 10:46 pm

in de film vind ik Bella veel minder irritant. Daar lijkt het normaler. Maar in de boeken... ik hou meer van wat realistischere personages. Ik bedoel, niemand vindt zijn verjaardag niet leuk, in elk geval niet als je achttien wordt. En als je naar een huis vol vampiers gaat, is het logisch dat je bang bent.

o ja, ik vind de sparkles ook nogal lame. "Uit marmer gehouwen" is de beschrijving van Meyer. Ik vind dat vampiers bij de nacht horen. Een sparkelende huid vind ik gewoon fout. Verder vind ik de vampiers geweldig <3

en Jake mag van mij ook weg. In Breaking Down vind ik 'm een soort pedo, in New Moon uitermate irritant.
Terug naar boven Ga naar beneden
SiNaAsApPeLtHeE
dreuzel
SiNaAsApPeLtHeE


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 30-01-09
Woonplaats : In een kartonnen doos. =D

twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyvr jan 30, 2009 4:24 pm

Lol, ik heb de boeken wel gelezen maar ik vind ze niet zo geniaal. x'D Het verhaal is eigenlijk een beetje plotloos en dat stoort me wel. [a] Het zit helemaal vol met Mary-Sues en Bella is irritant en zeurt nogal. [a]

New Moon vind ik helemaal minder omdat we daar een overdosis Jacob krijgen, en ik vind dus Jacob helemaal al niet leuk. [a] Team Edward FTW! xD

En ik ben het eens met hierboven, de Sparkles zijn lamer dan lame. =\ Echt, toen ze dat bedacht was ze niet helemaal nuchter ofzo. =\
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissa Malfidus
dreuzel
Narcissa Malfidus


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 04-03-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oost-Vlaanderen

twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyzo maa 08, 2009 3:36 pm

Ik ken Twilight uiteraard!

Ik heb de film gezien, hij is heel mooi, maar het is niet dat ik echt niet kan wachten tot hij uitkomt op dvd ofzo.
De boek vind ik dan wel weer beter, maar ik ga hem geen 100 keer lezen, je snapt me wel Razz

Het is eigelijk vooral mijn zus die er fan van is, want het is eigelijk ook haar boek Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.be/_HiddenSecrets
Funky in Pink
dreuzel



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 25-01-09

twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptydi maa 10, 2009 6:15 pm

Alice schreef:
Ik haat Jake.. Jake moet dood ofzo. Vooral in New Moon en Eclipse.

En Breaking Dawn was ook slecht..

Sorry maar mensen die dit zeggen zijn geen ECHTE twilight fans (alleen maar hype volgers)

Jake allereerst hoort bij de verhalen zonder hem was er geen new moon, eclipse en breaking dawn.
Hij is één van de meest geloofwaardigste personages. En wie dit zegt heeft de boeken gewoon niet goed genoeg gelezen want Jake is de meest onzelfzuchtige persoon ook (die toevallig hopeloos verliefd is) Ook Bella is geloofwaardig al wie van niet zegt heeft of een ZEER beperkte vriendenkring of heeft gewoon de boeken niet door (persoonlijk ken ik mensen die hun verjaardag niet leuk vinden + Bella vind die alleen niet leuk omdat ze dan ouder wordt.)

Mijn boodschap is dat bijna IEDEREEN hier de boeken opnieuw moet lezen en de prachtige schrijfstijl onder ogen moeten zien of zich geen twilight-fan meer mogen noemen (of gewoon hun mond moeten houden!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptydo maa 12, 2009 12:36 am

tja ik denk dat meningen verschillen.

Ik ben twilight, new moon enzovoorts fan.
Maar Jake is nu niet bepaald mijn favoriete personage. Dat hangt gewoon af van smaak hoor.
Niet of je het boek al dan niet door hebt of niet.
Ik vind Alice en Emmett tien keer leuker dan Jake, maar gewoon om hun humor en hun manier van doen.
Jake is lief enzo, maar ... nee geef mij toch maar de Cullens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissa Malfidus
dreuzel
Narcissa Malfidus


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 04-03-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oost-Vlaanderen

twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyza apr 18, 2009 9:00 pm

Ik ben momenteel bezig met Nieuwe maan en ik vind dit boek ergens wel beter dan Twilight.
Ik heb alleen zo een raar gevoel bij het feit dat Edward weggaat, het is precies of ik het zelf meemaak en nu lees ik zo vlug mogelijk verder om te weten wat er komt en dat gevoel een beetje kwijt te zijn! Razz
Het is heel mooi geschreven! Heel mooi verhaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.be/_HiddenSecrets
Gast
Gast




twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Emptyza apr 18, 2009 11:31 pm

Ok.
Als Nieuwe Maan uit is,
heb ik hier Eclips liggen voor je xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





twilight!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: twilight!!   twilight!! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
twilight!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Dreuzelbezigheden :: Boeken-
Ga naar: