Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Riku's Rommelhok

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

Riku's Rommelhok Empty
BerichtOnderwerp: Riku's Rommelhok   Riku's Rommelhok Emptyza jan 24, 2009 12:55 am

Ik denk dat veel van Riku's Rommeltjes al bekend zijn bij een groot aantal van de leden. [op dit moment] Helaas heb ik mijn nieuwe werkjes nog niet aan de computer toegevoegd, dus zullen jullie heb even moeten doen met de herhaling van het vorige werk.

Oké, deze zijn misschien nog niet bekend... of wel... erg oud in ieder geval...
Riku's Rommelhok HPava5 Riku's Rommelhok HPava5v3 Riku's Rommelhok HPava5v2 Riku's Rommelhok HPava4
Riku's Rommelhok HPava3 Riku's Rommelhok HPava2 Riku's Rommelhok HPava1

Deze heb ik zeker weten in mijn vorige Rommelhok geplaatst
Riku's Rommelhok Aiba2AVA Riku's Rommelhok AibaAVA5 Riku's Rommelhok AibaAVA4 Riku's Rommelhok AibaAVA2
Riku's Rommelhok AibaSIG Riku's Rommelhok AibaSIG2

Het is niet ofzo dat jullie hier iets aan hebben, maar ik vond ze erg goed gelukt...
Riku's Rommelhok TenimyuBanner240

Riku's Rommelhok DreamLive2nd Riku's Rommelhok DreamLive4th

En dan ook nog even het echte handwerk
Riku's Rommelhok 94deathnote300dpi-29-11-08002
Deze heb ik niet al te lang terug gemaakt voor een Tekenwedstrijd van Kana [een mangauitgeverij], Ik heb helaas niet gewonnen.

Riku's Rommelhok 96kikumarudress-07-01-09
Dit is een jongen... ik heb serieus te veel Princess Princess gekeken/gelezen... het personage komt zelf overigens uit The Prince of Tennis

Riku's Rommelhok 1-02-10-08


En hier laat ik het maar bij, de volgende keer zal ik ervoor zorgen dat ik daadwerkelijk ook nog iets nieuws heb Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

Riku's Rommelhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riku's Rommelhok   Riku's Rommelhok Emptyma jan 26, 2009 4:48 pm

Ten eerste, voor mensen die graag willen zien wat voor rommeltjes ik nog meer met de hand heb getekent, die wil ik graag doorverwijzen naar hier.

Verder dan één nieuwe werk. Dit is één van mijn lesboeken. Ik heb hem zelf gekaft met wit papier en ben daarna gaan tekenen. De randen van de letters zijn trouwens door de computer geprint, ik heb de letters dus niet zelf getekent. (Alleen zelf gekleurt)

Riku's Rommelhok MnNIITGN
Het personage op dit boek is Eiji Kikumaru van de anime/manga The Prince of Tennis [Tennis no Oujisama]
Ik heb nog een boek liggen [het tekstboek...] hierop ga ik nog tekenen. Daarop ga ik uiteindelijk Toushiro Hitsugaya tekenen uit de manga/anime Bleach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

Riku's Rommelhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riku's Rommelhok   Riku's Rommelhok Emptyza jan 31, 2009 10:45 pm

Ook een werkje voor een fanart wedstrijd van Kana... de daadwerkelijke tekening die ik ga opsturen wordt waarschijnlijk echter een met potlood gekleurde versie. Vooral omdat ik Myouga (dat bruine ding) nogal lelijk gekleurt vind... hij heeft normaal namelijk andere kleuren. (Maar goed, die kleur heb ik niet in m'n assortiment)

Deze fanart hoort overigens bij de Manga/Anime InuYasha
Riku's Rommelhok Fly_Thriygh_the_SKy_by_Sindraa
Terug naar boven Ga naar beneden
De oehoe
Leraar Verzorging van Fabeldieren, Schrijver van de Ochtendprofeet
De oehoe


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : De Uilenvleugel

Riku's Rommelhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riku's Rommelhok   Riku's Rommelhok Emptyza jan 31, 2009 11:28 pm

(mag ik hier wel posten?)

die opa links onderin heeft die een slurf of een muggen naald aan zijn mond?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://s2.bitefight.nl/c.php?uid=63321
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

Riku's Rommelhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riku's Rommelhok   Riku's Rommelhok Emptyza jan 31, 2009 11:35 pm

Het is een vlo, dus in principe komt het idee van muggennaald het dichts in de buurt. Die andere twee dingen is een snor... zoiets...

Verder is iedereen van harte welkom een berichtje achter te laten in dit topic om gezellig commentaar te leveren op mijn rommeltjes. [Die alleen rommeltjes heten omdat dit een rommelhok is en niet omdat het rommel is]
Terug naar boven Ga naar beneden
De oehoe
Leraar Verzorging van Fabeldieren, Schrijver van de Ochtendprofeet
De oehoe


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : De Uilenvleugel

Riku's Rommelhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riku's Rommelhok   Riku's Rommelhok Emptyza jan 31, 2009 11:41 pm

springt de vlo of vliegt hij?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://s2.bitefight.nl/c.php?uid=63321
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

Riku's Rommelhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riku's Rommelhok   Riku's Rommelhok Emptyza jan 31, 2009 11:50 pm

Ze bevinden zich in een stand tussen vliegen en springen in... springen en dan een beetje extreem ver zweven. Geen van alleen kan namelijk vliegen... hoewel... Shippo [rechtonderin] kan het wel! (Maar dan moet ie zichzelf wel transformeren in een roze kauwgombal achtig iets geloof ik)
Terug naar boven Ga naar beneden
De oehoe
Leraar Verzorging van Fabeldieren, Schrijver van de Ochtendprofeet
De oehoe


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : De Uilenvleugel

Riku's Rommelhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riku's Rommelhok   Riku's Rommelhok Emptyza jan 31, 2009 11:56 pm

I love it!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://s2.bitefight.nl/c.php?uid=63321
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

Riku's Rommelhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riku's Rommelhok   Riku's Rommelhok Emptyma feb 02, 2009 10:25 pm

o^x^0

Een aantal super simpela avatars die ik heb gemaakt...
Riku's Rommelhok Kaidoh Riku's Rommelhok Kawamura Riku's Rommelhok Kikumaru Riku's Rommelhok Momoshiro Riku's Rommelhok Ooshi
Riku's Rommelhok Echizen Riku's Rommelhok Fuji Riku's Rommelhok Inui Riku's Rommelhok Tezuka


Een een paar avatars die iets minder simpel zijn... [misschien lijken ze simpeler dan ze zijn...
Riku's Rommelhok FnK-Yuuta Riku's Rommelhok FnK-Yuuta2 Riku's Rommelhok FnK-Yuuta3 Riku's Rommelhok FnK-Yuuta42
Riku's Rommelhok FnK-Yuuta4 Riku's Rommelhok FnK-Zukki Riku's Rommelhok FnK-Zukki2 Riku's Rommelhok FnK-Zukki3

Eigenlijk wilde ik nog veel meer maken en veel interesanter, maar helaas bleef mijn programma problemen geven... [vastlopen en afsluiten] Dus werden het er niet zo heel erg veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
De oehoe
Leraar Verzorging van Fabeldieren, Schrijver van de Ochtendprofeet
De oehoe


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : De Uilenvleugel

Riku's Rommelhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riku's Rommelhok   Riku's Rommelhok Emptyma feb 02, 2009 11:24 pm

ik vind Ooshi eng Shocked


Laatst aangepast door De oehoe op zo feb 08, 2009 10:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://s2.bitefight.nl/c.php?uid=63321
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

Riku's Rommelhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riku's Rommelhok   Riku's Rommelhok Emptyzo feb 08, 2009 7:12 pm

Citaat :
ik vind Ooshi eng:shock:
En dan is Ooishi eigenlijk de aardigste van het stel ^o^ Als je nu gezegd had dat Fuji, Kaidoh of Inui eng waren... dan had ik het kunnen begrijpen ^x^

En deze dan maar eventjes

Riku's Rommelhok MnNIIMB
Terug naar boven Ga naar beneden
De oehoe
Leraar Verzorging van Fabeldieren, Schrijver van de Ochtendprofeet
De oehoe


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : De Uilenvleugel

Riku's Rommelhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riku's Rommelhok   Riku's Rommelhok Emptyza mei 16, 2009 11:19 am

heel mooi
Terug naar boven Ga naar beneden
http://s2.bitefight.nl/c.php?uid=63321
Gesponsorde inhoud





Riku's Rommelhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riku's Rommelhok   Riku's Rommelhok Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Riku's Rommelhok
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Ontspanning :: Knutselhoekje-
Ga naar: