Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Uil vliegt de hoed in

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
De oehoe
Leraar Verzorging van Fabeldieren, Schrijver van de Ochtendprofeet
De oehoe


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : De Uilenvleugel

De Uil vliegt de hoed in Empty
BerichtOnderwerp: De Uil vliegt de hoed in   De Uil vliegt de hoed in Emptyza jan 24, 2009 2:55 pm

1. Wat is je lievelingsdier?
D. Kip

2. Hoe laat ga je ongeveer naar bed?
A. 21:00

3. Wat is de bekenste serie voor jou?
A. Expeditie Robinson

4. Wat is je lievelingssmilie?
C. Cool

5. Wat is volgens jou de beste manier om te zorgen dat iemand verlieft op je word?
C. Jezelf zijn

6. Welk vak vind je het leukst?
C. Gedaanteverwisseling

7. Hoe oud wil je worden?
C. 80

8. Wat zou je doen als iemand je pest?
C. Hem uitachen

9. Wat is je lievelingssport?
A. Zwerkbal

Ravenklauw


Laatst aangepast door De oehoe op za jan 24, 2009 10:41 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://s2.bitefight.nl/c.php?uid=63321
De oehoe
Leraar Verzorging van Fabeldieren, Schrijver van de Ochtendprofeet
De oehoe


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : De Uilenvleugel

De Uil vliegt de hoed in Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uil vliegt de hoed in   De Uil vliegt de hoed in Emptywo jan 28, 2009 6:48 pm

(kunnen alle bovenste berichten weg gehaalt worden? Bedankt)

In welke afdeling vindt je zelf dat je thuishoort?
D. Ravenklauw, ik ben namelijk erg Slim en wil veel leren.

Welk dier zou je het liefst willen hebben
D. Een Hippogrief

Je bent de eerste dag op school, je kent niemand en wilt toch vrienden hebben. Naar wat voor vrienden zoek jij?
D. Ik ben op zoek naar vrienden die me nemen zoals ik ben, die naar me luisteren, me goede behandelen, serieus zijn, maar af en toe ook wel wat lol weten te maken.

Je beste vriend/vriendin vraagt je om hulp, want hij/zij zit in de problemen. Wat doe jij?
A. Ik weet dat het zijn/haar eigen schuld is, maar hij/zij is wel mijn beste vriend/vriendin. Dus help ik haar zo goed als ik kan.

Een huiself bied zich vrijwillig aan, wat doe je met hem?
D. Je neemt hem aan, maar zorgt er wel voor dat hij salaris krijgt en een fatsoenlijke leefomgeving

Er wordt een leerling uit een lager jaar dan jou gepest. Niemand steekt een vinger uit en als er niet snel iets gebeurd, dan loopt het uit de hand. Wat doe jij?
C. Ik kijk even verbaasd toe, maar krijg dan medelijden met deze leerling. Ik stap op de pester af en leg hem eens goed uit dat hij op moet houden met wat hij doet. Als hij niet luistert, dan ga ik een leraar halen.

Waar heb je de grootste hekel aan?
A. Mensen die lopen te zeuren over teveel Huiswerk.

Je hebt een vrije dag, waarmee vul jij deze tijd op?
A. Nu heb ik mooi even de tijd om nog wat extra onderzoek te doen voor mijn opstel wat ik de volgende dag moet inleveren. Zeker weten dat mijn cijfer dan nog hoger wordt.

Wat is je grootste wens?
A. Ik wil een groot tovenaar worden die bekend staat om zijn wijsheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://s2.bitefight.nl/c.php?uid=63321
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

De Uil vliegt de hoed in Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uil vliegt de hoed in   De Uil vliegt de hoed in Emptywo jan 28, 2009 9:24 pm

De sorteerhoed denkt diep na. Eerder maakten leerlingen het hem nog erg gemakkelijk. Nu was dat wel een ander geval. Zwadderich wordt het in ieder geval niet, mompelde de sorteerhoed. Maar verder... Huffelpuff, Griffoendor, Ravenklauw, het kan allemaal... Wat zeg je zelf... Ravenklauw hè? Tja... nu je het zo zegt, jij pas inderdaad het best in RAVENKLAUW.
Terug naar boven Ga naar beneden
De oehoe
Leraar Verzorging van Fabeldieren, Schrijver van de Ochtendprofeet
De oehoe


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : De Uilenvleugel

De Uil vliegt de hoed in Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uil vliegt de hoed in   De Uil vliegt de hoed in Emptywo jan 28, 2009 10:48 pm

De Oehoe krijst het uit van plezier en angst wandt hij was zomaar in een Hoed beland.
Hij vloog er snel weer uit, iedereen lachte omdat er zomaar een uil de hoed was ingevlogen en in Ravenklauw was ingedeelt.
een jongen zei: "ik snap nu waarom de uil als teken van wijsheid wordt gebruikt"
de jongen naast hem moest lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://s2.bitefight.nl/c.php?uid=63321
Gesponsorde inhoud





De Uil vliegt de hoed in Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uil vliegt de hoed in   De Uil vliegt de hoed in Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Uil vliegt de hoed in
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» *zet de hoed op*
» Bob zet de hoed ook op

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Zweinstein :: De Sorteerhoed-
Ga naar: