Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Chronicles of Narnia

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

The Chronicles of Narnia Empty
BerichtOnderwerp: The Chronicles of Narnia   The Chronicles of Narnia Emptyza jan 24, 2009 6:05 pm

De Chronicles of Narnia bestaat uit 7 delen [The Lion, the Witch and the Wardrobe (1950), Prince Caspian: The Return to Narnia (1951), The Voyage of the Dawn Treader (1952), The Silver Chair (1953), The Horse and His Boy (1954), The Magician's Nephew (1955) & The Last Battle (1956)]

Ondertussen zijn er 2 van de delen verfilmt (The Lion, the Witch and the Wardrobe & Prince Caspian) en ze zijn bezig met de 3e film (De Voyage of the Dawn Treader)

Ikzelf heb alleen de filmuitgaven van "De Leeuw, de Heks en de Kleerkast" en "Prins Caspian"
De rest van de boeken heb ik wel allemaal gelezen [boeken uit de bieb geleend]
Ik vond de hele serie echt helemaal geweldig eerlijk gezegd.

Heeft iemand anders hier de boeken (allemaal) gelezen?
Terug naar boven Ga naar beneden
chrissiej94
Medebeheerster Ochtendprofeet, Lerares Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, Griffoendor
chrissiej94


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 23-01-09
Leeftijd : 29

The Chronicles of Narnia Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Chronicles of Narnia   The Chronicles of Narnia Emptyza jan 24, 2009 6:07 pm

Ik heb alleen dat ene boek gelezen dat ze door die kast gaan en dan in Narnia komen. Die vond ik hartstike leuk om te lezen! Daar is ook zo'n film van, die ik ook erg mooi vond. Ik had het mij echt zo voorgesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
Ravenklauw, lerares Waarzeggerij
Anadria


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle

The Chronicles of Narnia Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Chronicles of Narnia   The Chronicles of Narnia Emptyza apr 11, 2009 11:27 pm

Ik heb een boek waar alle 7 verhalen van Narnia in staan, maar ik heb tot nu toe enkel de eerste twee gelezen, omdat ik elke keer nieuwe boeken koop die ik dan weer eerst wil lezen Rolling Eyes Ik lees meestal wel een heel aantal boeken tegelijk, maar jah, narnia schiet er dan elke keer weer over...
Het eerste verhaal is The Magician's Nephew en vertelt zowat hetgeen voor The Lion, the Witch and The Wardrobe komt. Je komt te weten hoe die kast ontstaat enzo, wel leuk om te weten eigenlijk ^^
Ik vind het wel leuke verhalen om te lezen en ik ben zeker van plan ze nog verder te lezen, maar ook nu heb ik eerst nog enkele andere boeken die ik wil lezen, dus helaas zal narnia weer even opzij geschoven worden : /
Terug naar boven Ga naar beneden
http://harrypotter.forum2go.nl
De oehoe
Leraar Verzorging van Fabeldieren, Schrijver van de Ochtendprofeet
De oehoe


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : De Uilenvleugel

The Chronicles of Narnia Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Chronicles of Narnia   The Chronicles of Narnia Emptyza mei 16, 2009 10:56 am

ik vind alle boeken leuk.
ik vind het een geweldige serie
Terug naar boven Ga naar beneden
http://s2.bitefight.nl/c.php?uid=63321
Gesponsorde inhoud





The Chronicles of Narnia Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Chronicles of Narnia   The Chronicles of Narnia Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Chronicles of Narnia
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Dreuzelbezigheden :: Boeken-
Ga naar: