Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 school evenement

Ga naar beneden 
+2
9th Revolver
De oehoe
6 plaatsers
AuteurBericht
De oehoe
Leraar Verzorging van Fabeldieren, Schrijver van de Ochtendprofeet
De oehoe


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : De Uilenvleugel

school evenement Empty
BerichtOnderwerp: school evenement   school evenement Emptyza jan 24, 2009 11:47 pm

heb je een school evenement?
en wil je het met iemand delen?
doe het dan hier!
heb je een schoolrijsje of een feestje?
vertel, vertel, vertel!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://s2.bitefight.nl/c.php?uid=63321
Gast
Gast




school evenement Empty
BerichtOnderwerp: Re: school evenement   school evenement Emptyzo jan 25, 2009 12:13 am

volgende week doe ik mee aan een uitwisselingsproject.
de eerste drie dagen verblijf ik in Sankt Vith bij een gastgezin,
en de laatste twee dagen verblijft iemand van Sankt Vith bij mij.
ik vind het nogal spannend aangezien ze daar Duits/Frans en misschien Nederlands spreken
en ik dus niet weet bij wie ik terecht ga komen en wat ze van mijn stijl en dergelijke gaan vinden (lees: hoe ze er gaan op reageren)

ik ben dan ook waarschijnlijk de hele week afwezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
9th Revolver
dreuzel



Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 31-01-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : BANNED

school evenement Empty
BerichtOnderwerp: Re: school evenement   school evenement Emptyza jan 31, 2009 4:44 pm

Telt n jaar studeren in Tokio ook?
Dan ga ik eind maart 2010 naar Tokio ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
chrissiej94
Medebeheerster Ochtendprofeet, Lerares Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, Griffoendor
chrissiej94


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 23-01-09
Leeftijd : 29

school evenement Empty
BerichtOnderwerp: Re: school evenement   school evenement Emptyza jan 31, 2009 5:16 pm

Cook. lijkt me gaaf.
Ik ga 10 februarie schaatsen met school voor Kika. En ik ga volgende week (2 t/m 6 februarie) stage lopen bij een opticien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

school evenement Empty
BerichtOnderwerp: Re: school evenement   school evenement Emptyza jan 31, 2009 10:32 pm

Ik heb helaas geen schoolevenementen meer... of misschien dat er wel iets is op... wat was de datum ook al weer... in ieder geval de oprichtingsdatum van de Universiteit (leiden). Dit jaar bestaat de universiteit 424 jaar of zoiets... [nog meer geloof ik...]
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissa Malfidus
dreuzel
Narcissa Malfidus


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 04-03-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oost-Vlaanderen

school evenement Empty
BerichtOnderwerp: Re: school evenement   school evenement Emptyzo maa 08, 2009 3:09 pm

Vrijdag 06/03 waren het 100Dagen bij ons op school!

Ik heb me heel goed geamuseerd!

Donderdagavond ben ik bij Natiepotter gaan slapen, 's morgens ons klaarmaken voor de 100Dagen op school, met haarkleur spuitbussen en dergelijke op leerlingen gespoten, een show gegeven voor de 5de jaars, gaan eten met enkele van de klas en met onze klastitularis, gaan bowle en daarna nog iets gaan drinke!

Het was heel tof!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.be/_HiddenSecrets
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

school evenement Empty
BerichtOnderwerp: Re: school evenement   school evenement Emptyzo maa 08, 2009 4:54 pm

Wat houdt dat 100dagen idee precies in? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoort. Het klinkt trouwens wel leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissa Malfidus
dreuzel
Narcissa Malfidus


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 04-03-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oost-Vlaanderen

school evenement Empty
BerichtOnderwerp: Re: school evenement   school evenement Emptyzo maa 08, 2009 7:54 pm

Wel, 100 Dagen wil eigelijk zeggen dat het nog 100 lesdagen zijn van het lopende schooljaar.
Natuurlijk wordt het wel steeds later gevierd, want nu zijn het er nog maar 80 ofzo?

Alle scholen hier doen daar aan mee. Elke heeft een eigen dag.

Die dag gaat door voor alle 6de jaars, omdat ze nog maar '100 dagen naar school moeten'. Een soort afscheid van de Middelbare school.

Die dag gaat door met shows, leerlingen plagen, uitgaan met de leerlingen en leerkrachten ect.

Heel leuk dus!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.be/_HiddenSecrets
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

school evenement Empty
BerichtOnderwerp: Re: school evenement   school evenement Emptyzo maa 08, 2009 9:11 pm

Ah... dat staat waarschijnlijk gelijk aan wat ze bij ons "De Stunt" noemen, dan neemt de eindexamenlaag de hele school gedurende een dag over. Of dat was zo tenminste, aangezien het altijd een enorme chaos werd, zijn er sinds dit jaar nieuwe regels... oftwel, de school word niet meer overgenomen... ik weet de details er niet precies van...
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissa Malfidus
dreuzel
Narcissa Malfidus


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 04-03-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oost-Vlaanderen

school evenement Empty
BerichtOnderwerp: Re: school evenement   school evenement Emptywo maa 11, 2009 9:34 pm

Hier zie en stukje van onze 100-dagen show.
Mijn klas, 6OPRa presenteert: Fairy-tales!

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.be/_HiddenSecrets
Gast
Gast




school evenement Empty
BerichtOnderwerp: Re: school evenement   school evenement Emptydo maa 12, 2009 12:54 am

het was echt super!
ons eigen gemaakte leerkrachten uitlach filmpje staat ook op youtube
maar het geluid werkt niet.
Nu gaat sithu het op het schoolkanaal zetten en wie weet dan wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
Ravenklauw, lerares Waarzeggerij
Anadria


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle

school evenement Empty
BerichtOnderwerp: Re: school evenement   school evenement Emptydo maa 12, 2009 7:33 pm

Bij ons is het eind deze maand Engelse week.
Eigenlijk zijn er al weer enkele weken van deze talenweken aan de gang, maar omdat die van talen zijn die ik toch niet studeer interesseren die me niet zo erg. Zo is het deze week Spaanse week geloof ik en volgende week Hongaarse week.
Maar de Engelse week vind ik dus geweldig interessant omdat ik zelf dus ook Engels doet. Het programma ziet er ook al leuk uit. Zo is er een kroegentocht gepland waarbij we zoveel mogelijk Irish Pubs in Antwerpen af zullen gaan ^^ En ook een whiskyproefavond ofzoiets ^^ Zatlapperij dus... wat ik niet zo fijn vind, maar hé... ik heb zo'n dingen nog nooit gedaan dus ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://harrypotter.forum2go.nl
Gesponsorde inhoud





school evenement Empty
BerichtOnderwerp: Re: school evenement   school evenement Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
school evenement
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Dreuzelbezigheden :: School/Werk-
Ga naar: