Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

19 jaar later.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
chrissiej94
Medebeheerster Ochtendprofeet, Lerares Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, Griffoendor
chrissiej94

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 23-01-09
Leeftijd : 30

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: 19 jaar later.   19 jaar later. Emptyzo jan 25, 2009 3:55 pm

Het is alweer 19 jaar later dat Harry op school heeft gezeten. Hoe is het nu met iedereen? Zijn er nieuwe vrienden gemaak? Wat zijn hun beroepen en wat doen ze daar? Met wie is iedereen getrouwd en hebben ze ook kinderen?
Max. 2 rollen.

Harry Potter:Chrissiej94
Ron Wemel:
Hermelien Griffel:
Ginny Wemel:Sluipwegijzer
Fred Wemel:Sluipwegwijzer
George Wemel:Chrissiej94
Draco Malfidus:
Patty Park: Patty Park
Loena Leeflang:
Marcel Lubbermans:
Minerva Anderling:
Albus Perkamentus:

De volgende dingen voor jullie beginnen:
- Albus Perkamentus is met pensioen
- Minergva Anderling is schoolhoofd
- Harry, Ron, Hermelien en Ginny wonen bij elkaar, of ze getrouwd zijn is aan jullie.

Stuur in pm welke rol je wil spelen, zodat het verhaal niet onderbroken word.

Nu kunnen jullie aan de gang.

Laatst aangepast door chrissiej94 op wo jan 28, 2009 7:15 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
chrissiej94
Medebeheerster Ochtendprofeet, Lerares Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, Griffoendor
chrissiej94

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later.   19 jaar later. Emptyzo jan 25, 2009 8:16 pm

Harry Potter:
Hij liep op het ministerie. Hij werkte als schouwer, maar het was rustig de laatste tijd, dus knapte hij wat klusjes op hier en daar. Hij liep naar het kantoor van George Wemel. Hij werkte op het ministerie en had gevraagt of ik hem wou helpen.
Toen ik aan kwam klopte ik op de deur. 'Open,' hoorde ik iemand zeggen. Ik liep naar binnen, en vroeg:
'Waar kan ik je mee helpen, George?'

George Wemel:
'Hoi Harry. Fijn dat je er bent. Luister, ik heb gehoord dat een jochie van Zweinstein zomaar heeft getovert buiten zweinstein. Iemand moet naar hem toe om hem een lesje te leren, en wie kan dat nou niet beter dan jij?' Ik glimlachte.

Harry Potter.
'Is prima. Ik ga er meteen op af.' Ik ging het ministerie uit en verschijnselde voor het terein van Zweinstein en liep naar binnen, gelijk door naar het kamertje van het schoolhoofd Anderling. Ik wist het wachtwoord en ging met de wenteltrap naar boven. Daar was de jongen, en ik ging op de stoel van Anderling zitten. Tot mijn verbazing was het het dochtertje van Patty Park. 'Ik denk niet dat je moeder hiervan op de hoogte is.....' Ik stuurde een bericht naar Patty Park of ze wist wat er aan de hand was.
patty park
Zwadderich, lerares Leer der Oude Runen
patty park

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 31

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later.   19 jaar later. Emptyzo jan 25, 2009 9:20 pm

patty park:

liep rustig in villa malfidus rond en ontving een brief

beste pattu park u dochter is zo juist hier op zweinstein
ze heeft dingen gedaan die niet mogen zou u zo vriendelijk willen zijn naar zweinstein te komen
vele groeten schoolhoofd anderling

ze klapte de brief dicht en verwijnsdelde zo snel als ze kon naar zweinstein en liep de trap op naar de kamer van anderling klo klop

benen hoorde ik en kwam binnen
chrissiej94
chrissiej94

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later.   19 jaar later. Emptyzo jan 25, 2009 10:54 pm

Harry Potter:
'Hoi Patty, fijn dat je er bent. Laat me je even de situatie uitleggen. Je dochter heeft buiten school getoverd, en dat is tegen de wet van het ministerie. Ik denk dat je het zelf ook niet fijn vind..... Weet jij een straf voor haar?'
patty park
patty park

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later.   19 jaar later. Emptyma jan 26, 2009 10:51 pm

patty:

ja ik heb wel een passende straf voor haar professor

ik neem der toverstok voor 2 weken in:en dan ziet ze maar hoe ze zich de komende 2 weken red:
wand ik heb nog wel een iedee:ik hou haar 2 weken thuis in villa malfoy daar blijft ze voor straf goed ?

dochter van patty:
maar mam pleaz doe dat niet ik wil niet weg hier wat zeg jij er van professor ?
chrissiej94
chrissiej94

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later.   19 jaar later. Emptywo jan 28, 2009 7:17 pm

Harry Potter.
'Aardig dat je me professor noemt, maar dat ben ik niet he. Ik vind het geen goed idee, want ze moet lessen blijven volgen en zal moeten oefenen. Maar ik heb nog een idee; we kunnen andere dingen van haar twee weken afpakken die haar dierbaar zijn.'
patty park
patty park

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later.   19 jaar later. Emptywo jan 28, 2009 8:42 pm

patty:

wat dan harry ? het moet erg zijn maar ze blijft wel men dochter dus ik ik wil liever niet dat ze te erg word aangepakt snap je

dochter van patty:
mama wat is meneer potter met me van plan toch niet iets erg

patty: je wel schat je krijgt straf van meneer potter maar dat zit wel goed oke vat het niet op als schorsing wand dat ben je niet je bent net zo als mij lieverd ik deed dat vroeger ook dus

is het een goed iedee harry?
chrissiej94
chrissiej94

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later.   19 jaar later. Emptydo jan 29, 2009 4:52 pm

Harry Potter:
'Je bedoeld of schorsen een goed idee is? Nee, dat is weer te overdreven. Maar nu heb ik echt een heel goed idee, ze mag dit jaar niet mee naar de 3 jaarlijkse uitstipjes naar de Wegsweg om daar leuke spulletjes en snoepjes te kopen.
patty park
patty park

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later.   19 jaar later. Emptydo jan 29, 2009 9:24 pm

patty park:

daar ben ik het volkomen met u eens harry dat is een goed plan

en ik zal ook ff draco daar van op de hoogte brengen en ook scorpion

dochter van patty(de naam is:patricia park

patricia:mama toe laat me met je mee gaan ik wil dit jaar de wegisweg uitstapjes niet missen laat me dan 1 keer mee gaan pleaz
maar papa krijgt dit toch niet te horen?

patty:echt wel jonge dame papa komt dit wel te weten reken daar maar op en voor straf loop je met mij mee naar de leerlingenkamer van zwadderich wand volgens mij is pa daar ook en dan ga je het hem zelf vertellen
ik doe dan wel een goed woordje voor je goed ?

patricia: oke is goed mam

patty:ik denk dat we het nu kunnen afsluiten harry ze heeft haar lesje nu geleerd maare kunnen we er 2 keer van maken wand ik wil haar namelijk niet te streng aan pakken snapje ik weet zelf ik ben vroeger ook zo geweest en ik heb ook altijd wel een herkansing gekregen pleaz ?
chrissiej94
chrissiej94

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later.   19 jaar later. Emptyvr jan 30, 2009 10:27 am

Harry Potter:
'Ik snap je, maar ik zal haar toch de straf van 3 keer geven. Ga maar snel naar de leerlingenkamer.'
patty park
patty park

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later.   19 jaar later. Emptyvr jan 30, 2009 9:04 pm

patty:oke is goed harry
patricia:neeee mama !
patty:jonge dame jij gaat nu met mij de straf is duidelijk schiet op lopen !
chrissiej94
chrissiej94

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later.   19 jaar later. Emptyvr jan 30, 2009 9:23 pm

Harry Potter:
Hij moest lachen. Ze was precies als haar moeder. Hij liep het kamertje uit en ging eens rondsnuffelen op Zweinstein. Het was zo lang geleden, en als hij er toch was.... Hij liep naar de grote zaal, en ging naar binnen. Daar zag hij proffesor Anderling zitten. Hij maakten een praatje met haar; legde uit was hij was komen doen en dat hij nog wat aan het rondneuzen was. 'Net als vroeger, he Potter?' had ze gelachen. Hij liep weer verder en ging maar eens opzoek naar wat portretten. De meeste hadden nog de zelfde wachtwoorden. Een paar waren veranderd, maar hij had geen zin om erachter te komen wat de goede waren. Na een tijdje stond hij voor de ingang van de leerlingenkamer van Griffoendor. Hij had zo'n twijfels over het wachtwoord en vroeg het daarom aan een leerling die naar buiten kwam. Toevallig was het de dochter van Ginny. 'Hoi. Wat is het wachtwoord? Het is heerlijk om nog eens een keertje rond te snuffelen.' Ze gaf het wachtwoord dat 'Ministerie van Toverkunst' was. Echt een simpel wachtwoord, wat hij niet gewent was van de Dikke Dame. Maar hij ging naar binnen, en het was precies het zelfde als in zijn tijd. Hij kreeg heimwee om weer naar school terug te gaan. Het was echt zijn thuis geweest, omdat het zo vervelend was bij de Duffelingen. Na lang rondgeneust te hebben ging hij weer weg, terug naar het ministerie.
sluipwegwijzer
Lerares Transfiguratie, assistent schrijfster van de Ochtendprofeet

Aantal berichten : 125

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later.   19 jaar later. Emptyza jan 31, 2009 9:54 pm

harry kwam onderweg fred tergen.
Hey harry dat is lang gelden.
Ik en george waren ook op bezoek in zweinstein.
Maar ik ben george kwijt.
weet jij soms waar hij is?
chrissiej94
chrissiej94

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later.   19 jaar later. Emptyza jan 31, 2009 10:04 pm

Sluipwegwijzer, jij speelt Harrry niet. Je kan alleen jouw rollen spelen.
sluipwegwijzer

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later.   19 jaar later. Emptyza jan 31, 2009 10:15 pm

kijk dat weet ik ook wel.
oke schrap die eerste zin.
oke dus ik zal het zo zeggen;
Fred kwam harry tegen.
de rest van mij telt
patty park
patty park

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later.   19 jaar later. Emptydo feb 05, 2009 3:10 pm

patty park:

in de leerlingenkamer van zwadderich:

jonge dame patricia kom eens heel gauw hier en wel nu!
patricia:ja mama wat is er
patty:jij moet even wat voor me doen wil je? wil jij even op zoek gaan naar meneer potter ik wil hem ff wat vragen
patricia:ja tuurlijk mam tot zo
patricia liep richting de kerkers

Laatst aangepast door patty park op za feb 14, 2009 11:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
sluipwegwijzer

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later.   19 jaar later. Emptyza feb 14, 2009 9:02 pm

Fred kwam onderweg Harry tergen.
Hey harry dat is lang gelden.
Ik en george waren ook op bezoek in zweinstein.
Maar ik ben george kwijt.
weet jij soms waar hij is?
chrissiej94
chrissiej94

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later.   19 jaar later. Emptyza feb 14, 2009 10:37 pm

Harry Potter:
'Hoi. Ik heb George het laatst gezien op het ministerie. Ga daar maar eens kijken.'

George:
Ik ga Harry samen met Fred stiekem achterna, om te kijken of hij zijn werk goed doet. Dat is nodig, omdat we de kwaliteit van onze mensen willen weten. Nadat we hem goedgekeurd hannen, gingen we Zweinstein weer uit om niet gezien te worden, en ging ik weer naar het ministerie van Toerkunst.
patty park
patty park

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later.   19 jaar later. Emptyza feb 14, 2009 11:32 pm

patricia:mama ik kan potter nergens vinden
patty:oke lieverd is goed ik denk dat hij op misterie is ik ga zelf wel ga jij maar naar je les toverdranken ik heb al tegen sneep gezegt dat je vandaag bij hem blijft en anders zoek pa maar op oke ?
patricia:oke ma zal ik doen ja is goed is pa op schoool dan
patty:ja patricia ga nu maar ik ga ook ajuhh tot vanmiddag op de buitenplaats!
patricia :oke doei ma
sluipwegwijzer

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later.   19 jaar later. Emptyzo feb 15, 2009 5:30 pm

george dat hoorde ik en ik zie je ook nog zei fred kwaad en liep kwaad weg.
Ik zie je later nog wel riep hij nog naar harry terwijl hij verder kwaad wegrende
chrissiej94
chrissiej94

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later.   19 jaar later. Emptywo maa 11, 2009 7:35 pm

chrissiej94 schreef:
Het is alweer 19 jaar later dat Harry op school heeft gezeten. Hoe is het nu met iedereen? Zijn er nieuwe vrienden gemaak? Wat zijn hun beroepen en wat doen ze daar? Met wie is iedereen getrouwd en hebben ze ook kinderen?
Max. 2 rollen.

Harry Potter:Chrissiej94
Ron Wemel:
Hermelien Griffel:Narcissa Malfidus
Ginny Wemel:Sluipwegijzer
Fred Wemel:Sluipwegwijzer
George Wemel:Chrissiej94
Draco Malfidus:
Patty Park: Patty Park
Loena Leeflang:
Marcel Lubbermans:
Minerva Anderling:
Albus Perkamentus:

De volgende dingen voor jullie beginnen:
- Albus Perkamentus is met pensioen
- Minergva Anderling is schoolhoofd
- Harry, Ron, Hermelien en Ginny wonen bij elkaar, of ze getrouwd zijn is aan jullie.

Stuur in pm welke rol je wil spelen, zodat het verhaal niet onderbroken word.

Nu kunnen jullie aan de gang.
Gesponsorde inhoud

19 jaar later. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later.   19 jaar later. Empty

19 jaar later.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Dreuzelbezigheden :: Rpg's-
Ga naar: