Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 RPG - De leraren tafel

Ga naar beneden 
+3
Riku
Piper
De oehoe
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
chrissiej94
Medebeheerster Ochtendprofeet, Lerares Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, Griffoendor
chrissiej94


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 23-01-09
Leeftijd : 30

RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptyza feb 14, 2009 10:32 pm

Chrissiej94:
'Is prima.'
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Lerares Transfiguratie, assistent schrijfster van de Ochtendprofeet



Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 31

RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptyzo feb 15, 2009 5:31 pm

oke zei sluipwegwijzer ze ging weg en kwam terug met een grote pot en alle ingredienten en een boek.
kun je mij even helpen christa?
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptyzo feb 15, 2009 10:05 pm

Terwijl Riku wachtte op een reactie van Piper, keek hij met een verbaasd gezicht opzij. Sluipwegwijzer kwam net binnenlopen met een ketel en een hele hoop ingredienten.
'Euhmmm... professor... dit is nog steeds de grote zaal... als u van plan bent om een drankje te maken, kunt dat niet beter in de daarvoor bestemde lokalen doen? Dit is hartstikke gevaarlijk. Niet dat wil beweren dat u niet weet wat u doet, maar met de leerlingen van tegenwoordig weet je maar nooit wat ze uitvreten...'
Aarzelend keek hij haar kant op. Was ze gestoord?
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Lerares Transfiguratie, assistent schrijfster van de Ochtendprofeet



Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 31

RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptyzo feb 15, 2009 10:38 pm

oke zei sluipwegwijzer
maar ik denk niet da het gevaarlijk is
en trouwens de leerlingen kunnen er niet bij.
Ze toverde een onzichtbare schild voor ler lingen.
Deze schild teld niet vor leraren alleen voor leerlingen zei ze tegen reku.
Ik dek wel dat ik 3 lerkrachten nodig heb om me assisteren.
Zijn er vrijwilligers?
Het word wel lastig zo t lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
chrissiej94
Medebeheerster Ochtendprofeet, Lerares Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, Griffoendor
chrissiej94


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 23-01-09
Leeftijd : 30

RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptyma feb 16, 2009 6:24 pm

Chrissiej94:
'Laten we toch maar even ergens anders heen gaan.' Ze toverde het schild weg en trok sluipwegwijzer mee naar het juiste lokaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptyma feb 16, 2009 10:52 pm

NatiePotter

ze kwam de grote zaal in en keek verbaasd rond. Daarna liep ze verder naar de lerarentafel.
'Wat zit iedereen hier te doen?' vroeg ze.
'Waarom is er niemand op de gang?'
'Er is nergens iemand te bespeuren..'

(off topic: ik bedoel dus dat er alleen maar hier gepost word om de één of andere reden.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptyma feb 16, 2009 11:50 pm

Riku keek met een glimlach naar NatiePotter.
'Tja... ik denk dat we hier nu eenmaal allemaal zitten omdat er hier mensen zijn. In je eentje over de gangen lopen is niets aan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptydi feb 17, 2009 12:08 am

NatiePotter

Ze keek naar Riku.
'Alleen is er misschien niets aan, maar als je met zen allen gaat, kan het ook best leuk zijn.' antwoordde ze hem.
'Het is overal zo leeg en stil.' ging ze verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptydi feb 17, 2009 12:17 am

Riku knikte.
'Daar zit wel wat in... maar goed... voorlopig zitten we hier nog aan ons ontbijt, dus als je het niet erg vind.'
Hij pakte nog een broodje en wilde een slok van zijn beker pompoensap nemen, maar kwam tot de conclusie dat zijn glas helemaal leeg was. Hij keek een beetje rond en ontdekte Amaris achter de kaas. Haar buik tonnetje rond en diep in slaap.
'Die heeft teveel pompoensap op.' mompelde Riku.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptydi feb 17, 2009 12:20 am

NatiePotter

Ze keek naar Amaris en grinnikte.
'Blijkbaar ja.'
'Zo, hoe gaat het nog met jou Riku?' vroeg ze toen.
'Kijk jij ook altijd zo uit naar de Ochtendprofeet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptydi feb 17, 2009 12:24 am

Riku glimlachte.
'Met mij gaat het wel goed, een beetje moe... ik slaap de laatste tijd nogal slecht.' Hij grinnikte. ' s'avonds niet in slaap kunnen komen en s'morgens niet op kunnen staan ik echt vervelend.'
Hij gaf een tik tegen Amaris' vleugel, maar ze reageerde niet. Die had echt teveel op.
'Ik ben niet zo heel erg van kranten, maar af en toe ik het best leuk om de ochtenprofeet er eens bij te pakken.' Hij zuchte. 'Dus nee, ik kijk er niet naar uit, maar ik zou het niet erg vinden om hem open te slaan.' Hij glimlachte weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptydi feb 17, 2009 12:31 am

NatiePotter

'Ik ken dat probleem. Ik kan 's avonds nooit onmiddellijk slapen - heb ik nooit gekund - en dus zet ik achtergrond geluiden aan. Een film of een muziekje.
Dan kan ik ontspannen en uiteindelijk lukt het dan wel. Tenzij ik me echt rot voel en daardoor lig na te denken.' Begon ze te vertellen.
'Het opstaan blijft natuurlijk wel een probleem. Maar ik mag niet klagen, ik heb de leukste wekker die ik mij kan indenken. Nooit te laat, blijft niet afgaan, maakt geen irritant geluidje, laat me nog even liggen..' Ze grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
De oehoe
Leraar Verzorging van Fabeldieren, Schrijver van de Ochtendprofeet
De oehoe


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : De Uilenvleugel

RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptydo feb 19, 2009 6:55 pm

De oehoe had genoeg gegeten en stond op,
hij wilde een stukje gaan vliegen om even af te koelen,
hij liep de Grote Zaal uit en sloot de deur achter zich.

(ik schijf dit vanuit mijn vakantie plekje ^^ en zal dus niet zo vaak posten omdat mijn vader dus steeds ergens heen wil Neutral )


Laatst aangepast door De oehoe op zo feb 22, 2009 11:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://s2.bitefight.nl/c.php?uid=63321
sluipwegwijzer
Lerares Transfiguratie, assistent schrijfster van de Ochtendprofeet



Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 31

RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptyvr feb 20, 2009 3:30 pm

sluipwegwijzer wachte tot iemand haar wou helpen met het lastige toverdrank
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Lerares Transfiguratie, assistent schrijfster van de Ochtendprofeet



Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 31

RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptyvr feb 20, 2009 3:32 pm

hey waarom trek je me weg en waar naartoe? vroeg sluipwegwijzer geirriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Piper
Griffoendor, lerares Kruidenkunde
Piper


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : a wicked manor

RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptywo maa 04, 2009 1:48 am

Piper zuchtte, ze had wel gedacht dat er iets mis was met dat duister mes die haar huid had geraakt, maar ze had nooit gedacht aan een gif. Misschien daarom dat ze de laatste tijd zo actief bezig was. Ze keek naar Riku "ik zou zeggen, dat we het er beter op kunnen wagen, dan niets te gaan doen. Ik heb geen zin om aan een langzame dood te sterven..." grapte ze lichtjes. Piper keek naar NatiePotter "we hoeven ze ook niet elke minuut in de gaten te houden, geef ze wat vrijheid..."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hipste.eu
Gast
Gast




RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptywo maa 04, 2009 8:18 pm

NatiePotter

'Vrijheid?' vroeg ze 'ze zijn nergens te vinden!' reageerde ze verbaasd.
'Hoe bedoel je, langzame dood sterven? Wat is er aan de hand?' vroeg ze toen ietwat bezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptywo maa 04, 2009 11:26 pm

'Je zult er niet aan sterven.' antwoorde Riku met een glimlach op z'n gezicht. Hij knikte ook naar NatiePotter in de hoop haar een beetje gerust te stellen. 'Zolang je voorzichtig bent in ieder geval. Door het gif kan het bloed moeilijk stollen en geneesd de wond niet. Als je te onvoorzichtig bent met het gebruik van je hand zou je dood kunnen bloeden... maar daar moet je wel heel wat voor doen. In het ergste geval zul je waarschijnlijk de controle over je hand verliezen. Maar voorlopig wijst nog niets erop dat dit snel zal gebeuren.'
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Lerares Transfiguratie, assistent schrijfster van de Ochtendprofeet



Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 31

RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptyvr maa 06, 2009 10:59 pm

sluipwegwijzer kwam hijgend de lerarentafel aangestormt.
Zo ik heb christa van mij af kunnen duwen.
<En ik heb de ketel het boek en de ingrediénten weer bij.
Toen zag ze dat er iets aan de hand was.
Hey wat scheeld er kan ik helpen? vroeg ze bezorgt aan iedereen die naar haar luisterden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Piper
Griffoendor, lerares Kruidenkunde
Piper


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : a wicked manor

RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptydi apr 07, 2009 3:51 pm

Piper keek Riku aan.
"ik grapte maar wat jongens... het is toch onlogisch dat iemand sterft aan een domme snee van mes."
Ze glimlachte naar Riku en NatiePotter.
Ze keek om naar sluipwegwijzer die terug was gekomen.
"er is niets aan de hand sluip." zei ze tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hipste.eu
Gast
Gast




RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptydi apr 07, 2009 8:19 pm

NatiePotter grinnikte.
'Dus een langzame dood sterven door de snee die je kreeg van een blijkbaar duister mes, vind jij onlogisch?' vroeg ze daarna serieus?
Ik zou toch liever snel sterven hoor.' voegde ze er grijnzend aan toe.
'Je weet wel, pijnloos?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
Admin
Riku


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yume no Kuni

RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptyza apr 11, 2009 12:36 am

'Als ik mocht kiezen stierf ik waarschijnlijk ook liever snel dan langzaam.' antwoorde Riku met een grinnik. 'Maar op één of andere manier denk ik dat een tovenaar met een duister mes mij deze keuze zou geven.'
Hij keek naar NatiePotter en daarna naar Piper.
'Maar voorlopig is geen van beide van toepassing.'
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Lerares Transfiguratie, assistent schrijfster van de Ochtendprofeet



Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 31

RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptyma apr 13, 2009 3:11 pm

wat een leuk onderwerp hoor zei sluipwegwijzer sarcastisch.
ze keek naar het recept.
Oei dat ziet er wel heel ingewikkeld uit zeg zei ze een beetje bezorgd.
nou laat ik maar eens snel mee beginnen vervogde ze tegen iedereen.
En o ja als er iemand is die mij vrijwillig wil helpen met assisteren mag me gerst helpen hoor zei ze beleefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptyma apr 13, 2009 3:13 pm

'Gelukkig maar!' zei ze tegen Riku.
'Maar moest er toch iemand komen, dan kunnen we hem of haar wel aan denk ik. Met zen allen, niet?' vroeg ze toen.
'Ach sluip, kalmeer nou toch even, zo dringend is het nog niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Lerares Transfiguratie, assistent schrijfster van de Ochtendprofeet



Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 31

RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Emptyma apr 13, 2009 3:15 pm

wat bedoel je?
dit is niet voor piper hoor vervolgde ze verbaasd tegen natiepotter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - De leraren tafel   RPG - De leraren tafel - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RPG - De leraren tafel
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» RPG - De tafel van Huffelpuf
» RPG - De tafel van Ravenklauw
» RPG - De tafel van Zwadderich
» RPG - De tafel van Griffoendor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Zweinstein :: De Grote Zaal-
Ga naar: